Rekord słuchalności RMF Classic: blisko pół miliona słuchaczy każdego dnia!

11/07/2012

Radio RMF Classic odnotowało najwyższy wynik słuchalności w swojej historii. W drugim kwartale br. każdego dnia stacji słuchało blisko pół miliona słuchaczy – wynika z badań Radio Track Instytutu MillwardBrown SMG/KRC.

Najnowsza fala badania wykazała też, że radio RMF Classic dynamicznie zwiększa swój zasięg dzienny w największych miastach Polski. Stopniowo wzrasta również słuchalność w miastach o średniej wielkości.

ZASIĘG DZIENNY RMF CLASSIC 02-04.2012 03-05.2012 04-06.2012
Miasta i aglomeracje miejskie powyżej 500 tys. mieszkańców 245 000 258 000 268 000
Miasta od 100 tys. do 499 tys. mieszkańców 129 000 143 000 148 000
Ogół badanych 468 000 475 000 489 000

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC; próba odpowiednio: 7090, 7086, 7084, 7252, 7277, 7322, 21045, 21068, 21080.
 
Słuchacze radia RMF Classic to grupa, w której w stosunku do ogółu Polaków dominują osoby o wyższym wykształceniu, prestiżowej sytuacji zawodowej oraz wysokich dochodach. RMF Classic jest również chętniej słuchany przez osoby, które jako głowa rodziny są odpowiedzialne za zakupy.

STRUKTURA SŁUCHACZY słuchacze
RMF CLASSIC
ogół badanych affinity index
Osoby posiadające wyższe wykształcenie 60,7% 22,6% 268
Dyrektorzy, wolne zawody, właściciele firm 50,9% 21,8% 233
Miesięczny dochód na 1 osobę w gospodarstwie powyżej 1800 zł 44,9% 21,3% 210
Osoby będące głową rodziny i robiące zakupy 30,8% 23,6% 131

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC; 01-06.2012;  TG: Ogół badanych; próba odpowiednio: 1029, 42123.

Stacja muzyczna RMF Classic jest obecna już w 18 miastach Polski. Pod koniec czerwca uruchomiono trzy nowe nadajniki: w Olsztynie, Gdyni i Opolu. Można jej także słuchać poprzez platformę internetową RMFon. Znakiem firmowym stacji jest starannie dobrany repertuar muzyki filmowej i klasycznej oraz tematyczna różnorodność poszczególnych pasm programowych. RMF Classic przyciąga grono wyjątkowych i lojalnych słuchaczy, którzy cenią sobie oferowany na antenie mariaż nastrojowej muzyki z nowościami świata sztuki, designu i nowych technologii.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY