Słuchacze radia RMF Classic to wyjątkowe audytorium, ponad połowa posiada wykształcenie wyższe, a 64% jest reprezentantami jednej grup zawodowych: dyrektorzy, wolne zawody, pracownicy umysłowi, właściciele firm.
11.2009-01.2010 | 11.2010-01.2011 | Zmiana (proc.) | |
---|---|---|---|
Zasięg tygodniowy | 2.4 mln | 2.9 mln | 22% |
Zasięg dzienny | 282 tys. | 372 tys. | 32% |
Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, próba odpowiednio: 21 059, 21 006
Grupa RMF MAXXX poprawia swoją pozycję w tzw. grupie komercyjnej obejmujące osoby w wieku 16-49 lat. Udział w rynku w dni powszednie zwiększył się o ponad 15%. Wzrósł także zasięg dzienny wynosi on obecnie 7,7%, a wzrost zasięgu tygodniowego pozwolił osiągnąć niemal 33%.
W styczniu Grupa RMF MAXXX rozpoczęła nadawanie w Białymstoku, co dodatkowo wzmocni pozycję sieci w kolejnych okresach.
11.2009-01.2010 | 11.2010-01.2011 | |
---|---|---|
Zasięg tygodniowy | 29.6% | 32.7% |
Zasięg dzienny | 7.6% | 7.7% |
Udział w czasie słuchania (%) | 3.7% | 4.3% |
Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, dni powszednie, próba odpowiednio: 12 986, 12 633