Udział w czasie słuchania RMF MAXXX wynosi już 3,8% i jest najwyższy w historii istnienia stacji. W porównaniu do wyników sprzed roku udział wzrósł o 13%.
Dynamicznie rośnie też liczba słuchaczy RMF MAXXX – zasięg dzienny stacji to już 1,648 mln osób, czyli najwięcej od blisko trzech lat. W porównaniu z analogicznym okresem ub.r. stacja zanotowała wzrost o 10%.
Wzrosły też inne, kluczowe wskaźniki RMF MAXXX: zasięg tygodniowy, średni czas słuchania i znajomość marki.
Słuchacze RMF MAXXX to osoby aktywne, dynamiczne, młodzi dorośli, decydenci zakupowi w swoich gospodarstwach domowych. Aż 63% jest w wieku 18-34 lata, czyli w targecie rozgłośni. 67% to osoby pracujące, blisko ¾ (73%) mieszka w gospodarstwach o miesięcznym dochodzi pow. 2,5 tys. zł. 41% deklaruje, że ma bardzo dobrą sytuację materialną i starcza im na wszystkie wydatki.
RMF MAXXX to grupa stacji lokalnych i regionalnych, skierowanych do osób w wieku 18-34 lata. Sieć prezentuje program muzyczny w formacie CHR (Contemporary Hit Radio). Każda ze stacji skupionych w sieci ma charakter lokalnego radia grającego nowe, aktualne przeboje oraz największe hity. Na antenie goszczą lokalne serwisy informacyjne, prognozy pogody oraz wiadomości o najciekawszych lokalnych wydarzeniach muzycznych, kulturalnych i rozrywkowych.
dane: Radio Track, Kantar MillwardBrown, słuchalność: fala 02-04.2018, struktura słuchacza: fala 05.207-04.2018