Rekordowy wynik RMF Classic

22/01/2015

Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown RMF Classic systematycznie poprawia słuchalność. Dzięki temu stacja w IV kwartale 2014 po raz kolejny wypracowała rekordowy wynik.

Według ostatniej fali badań stacji każdego dnia słucha 513 tys. osób w całej Polsce.

Ewolucja liczby słuchaczy RMF Classic
  II kwartał 2014 III kwartał 2014 IV kwartał 2014
udział w czasie słuchania 1,0% 1,0% 1,2%
zasięg dzienny 484 tys. 492 tys. 513 tys.
Źródło: Radio Track Millward Brown; 04-06.2014, 07-09.2014, 10-12.2014; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny, znajomość wspomagana; próba: 21057, 21096, 21079.

Słuchacze RMF Classic to wyjątkowo atrakcyjna grupa docelowa. Program stacji jest znakomicie dopasowany do gustów prestiżowego słuchacza – osób pełniących wysokie i odpowiedzialne funkcje zawodowe, o wysokich dochodach, słuchaczy z wyższym wykształceniem, mieszkańców największych miast i aglomeracji miejskich w Polsce.

  struktura słuchaczy RMF Classic struktura ogółu badanych dopasowanie
Mieszkańcy miast i aglomeracji powyżej 500 tys. mieszkańców 49,6% 19,6% 260
Osoby z wyższym wykształceniem 54,7% 21,9% 250
Przedstawiciele prestiżowych zawodów 59,6% 30,8% 194
Osoby o dochodach gospodarstwa pow. 5 tys. zł. 36,6% 7,4% 492
Źródło: Radio Track Millward Brown; 01-12.2014; TG: słuchacze RMF Classic (według zasięgu dziennego), ogół badanych; próba (odpowiednio): 2813, 84290.

Radio RMF Classic jest obecne w 19 miastach Polski. Stacji można również słuchać poprzez platformę internetową radia online – RMFon.pl. Posiada ona także bogaty w treści i dodatkowe materiały serwis internetowy www.rmfclassic.pl. Znakiem firmowym RMF Classic jest starannie dobrany repertuar muzyki filmowej i klasycznej oraz bogactwo tematyczne poszczególnych pasm programowych. Stacja przyciąga grono wyjątkowych i lojalnych słuchaczy, którzy cenią sobie oferowany na antenie mariaż nastrojowej muzyki z nowościami świata sztuki, fotografii, filmu, designu czy nowych technologii.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY