Według ostatniej fali badań stacji każdego dnia słucha 513 tys. osób w całej Polsce.
Ewolucja liczby słuchaczy RMF Classic | |||
---|---|---|---|
II kwartał 2014 | III kwartał 2014 | IV kwartał 2014 | |
udział w czasie słuchania | 1,0% | 1,0% | 1,2% |
zasięg dzienny | 484 tys. | 492 tys. | 513 tys. |
Źródło: Radio Track Millward Brown; 04-06.2014, 07-09.2014, 10-12.2014; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny, znajomość wspomagana; próba: 21057, 21096, 21079. |
Słuchacze RMF Classic to wyjątkowo atrakcyjna grupa docelowa. Program stacji jest znakomicie dopasowany do gustów prestiżowego słuchacza – osób pełniących wysokie i odpowiedzialne funkcje zawodowe, o wysokich dochodach, słuchaczy z wyższym wykształceniem, mieszkańców największych miast i aglomeracji miejskich w Polsce.
struktura słuchaczy RMF Classic | struktura ogółu badanych | dopasowanie | |
---|---|---|---|
Mieszkańcy miast i aglomeracji powyżej 500 tys. mieszkańców | 49,6% | 19,6% | 260 |
Osoby z wyższym wykształceniem | 54,7% | 21,9% | 250 |
Przedstawiciele prestiżowych zawodów | 59,6% | 30,8% | 194 |
Osoby o dochodach gospodarstwa pow. 5 tys. zł. | 36,6% | 7,4% | 492 |
Źródło: Radio Track Millward Brown; 01-12.2014; TG: słuchacze RMF Classic (według zasięgu dziennego), ogół badanych; próba (odpowiednio): 2813, 84290. |
Radio RMF Classic jest obecne w 19 miastach Polski. Stacji można również słuchać poprzez platformę internetową radia online – RMFon.pl. Posiada ona także bogaty w treści i dodatkowe materiały serwis internetowy www.rmfclassic.pl. Znakiem firmowym RMF Classic jest starannie dobrany repertuar muzyki filmowej i klasycznej oraz bogactwo tematyczne poszczególnych pasm programowych. Stacja przyciąga grono wyjątkowych i lojalnych słuchaczy, którzy cenią sobie oferowany na antenie mariaż nastrojowej muzyki z nowościami świata sztuki, fotografii, filmu, designu czy nowych technologii.