W okresie marzec-maj 2012 stacja każdego dnia docierała do 1,65 mln słuchaczy.
01-03.2012 | 02-04.2012 | 03-05.2012 | |
---|---|---|---|
Grupa docelowa 18-34 lat | 10,7% | 10,8% | 11,5% |
Ogół badanych | 1 59 mln | 1 60 mln | 1 65 mln |
Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, 01-03.2012, 02-04.2012, 03-05.2012; wskaźnik słuchalności: zasięg dzienny, TG: osoby w wieku 18-34 lat, ogół badanych, próba odpowiednio: 7125, 6945, 6874, 21043, 21045, 21068.
Struktura słuchaczy RMF MAXXX przesuwa się w kierunku odbiorcy dobrze wykształconego, o ustabilizowanej pozycji społeczno-zawodowej.
W porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego wzrósł także odsetek słuchaczy RMF MAXXX z dochodami w gospodarstwie domowym powyżej 3000 zł, posiadających dzieci i oraz deklarujących robienie zakupów lub będących głową rodziny.
03-05.2011 | 03-05.2012 | |
---|---|---|
Kategoria wieku 18 - 34 lat |
69,7% | 72,7% |
Poziom wykształcenia Średnie i wyższe |
62,1% | 70,2% |
Dzieci do 14 lat w gospodarstwie Jedno lub więcej dzieci |
38,2% | 42,1% |
Pozycja respondenta w gospodarstwie Robi zakupy lub jest głową rodziny |
36,0% | 39,6% |
Miesięczny dochód łączny gospodarstwa Powyżej 3000 zł |
38,3% | 50,0% |
Sytuacja zawodowa Dyrektorzy, wolne zawody, pracownicy umysłowi, właściciele firm |
33,6% | 34,7% |
Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, 03-05.2011, 03-05.2012; struktura według zasięgu dziennego RMF MAXXX; próba:.1124, 1133.
RMF MAXXX to dynamicznie rozwijająca się sieć radiowa. W jej skład wchodzi aktualnie 18 stacji lokalnych i regionalnych nadających w największych miastach Polski, dostępnych również na platformie internetowej RMFon. Ze stacją związany jest również serwis internetowy zawierający bogate treści muzyczne, kulturalne i społecznościowe.