Rekordowy wzrost RMF MAXXX

18/06/2012

Według najnowszej fali badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC RMF MAXXX zanotował rekordowy wynik zasięgu dziennego w swojej grupie docelowej, osób w wieku 18-34 lata. Stacja uzyskała bardzo wysoki poziom 11,5%.

W okresie marzec-maj 2012 stacja każdego dnia docierała do 1,65 mln słuchaczy.

  01-03.2012 02-04.2012 03-05.2012
Zasięg dzienny RMF MAXXX
Grupa docelowa 18-34 lat 10,7% 10,8% 11,5%
Ogół badanych 1 59 mln 1 60 mln 1 65 mln

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, 01-03.2012, 02-04.2012, 03-05.2012; wskaźnik słuchalności: zasięg dzienny, TG: osoby w wieku 18-34 lat, ogół badanych, próba odpowiednio: 7125, 6945, 6874, 21043, 21045, 21068.

Struktura słuchaczy RMF MAXXX przesuwa się w kierunku odbiorcy dobrze wykształconego, o ustabilizowanej pozycji społeczno-zawodowej.

W porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego wzrósł także odsetek słuchaczy RMF MAXXX  z dochodami w gospodarstwie domowym powyżej 3000 zł, posiadających dzieci i  oraz deklarujących robienie zakupów lub będących głową rodziny.

  03-05.2011 03-05.2012
Struktura słuchaczy RMF MAXXX

Kategoria wieku

18 - 34 lat

69,7% 72,7%

Poziom wykształcenia

Średnie i wyższe

62,1% 70,2%

Dzieci do 14 lat w gospodarstwie

Jedno lub więcej dzieci

38,2% 42,1%

Pozycja respondenta w gospodarstwie

Robi zakupy lub jest głową rodziny

36,0% 39,6%

Miesięczny dochód łączny gospodarstwa

Powyżej 3000 zł

38,3% 50,0%

Sytuacja zawodowa

Dyrektorzy, wolne zawody, pracownicy umysłowi, właściciele firm

33,6% 34,7%

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, 03-05.2011, 03-05.2012; struktura według zasięgu dziennego RMF MAXXX; próba:.1124, 1133.

RMF MAXXX to dynamicznie rozwijająca się sieć radiowa. W jej skład wchodzi aktualnie 18 stacji lokalnych i regionalnych nadających w największych miastach Polski, dostępnych również na platformie internetowej RMFon. Ze stacją związany jest również serwis internetowy zawierający bogate treści muzyczne, kulturalne i społecznościowe.

 

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY