Biorąc pod uwagę tygodniowe audytorium, przekroczona została bariera 3 milionów słuchaczy - wynika z badań słuchalności za I kwartał 2011 roku Instytutu Millward Brown SMG/KRC.
01.2010-03.2010 | 01.2011-03.2011 | |
---|---|---|
Zasięg dzienny | 313 000 | 398 000 |
Zasięg tygodniowy | 2 296 000 | 3 020 000 |
Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, ogól badanych, próba odpowiednio: 21 068, 21 053
RMF Classic to stacja umożliwiająca dotarcie do mieszkańców największych miejscowości. Dla przykładu zasięg dzienny w pierwszym kwartale 2011 roku w Warszawie wyniósł 5,4%, w Krakowie 7,4%, a we Wrocławiu 4,8%.
RMF Classic osiąga świetne rezultaty pod względem słuchalności w atrakcyjnych grupach docelowych.
Codziennie, w analizowanym okresie, słuchało go średnio o 76% więcej osób z kategorii: prezesi, dyrektorzy, przedsiębiorcy i specjaliści niż Chili Zet,o 65% więcej mieszkańców dużych miast (pow. 500 tysięcy mieszkańców) io 85% więcej osób o wysokim poziomie dochodów (powyżej 2 tys. zł na osobę w gospodarstwie domowym).
właściciele firm, prezesi, specjaliści, wolne zawody | mieszkańcy miast pow. 500 tys. | dochód na osobę w gosp. domowym 2 tys. zł i więcej | |
---|---|---|---|
RMF Classic | 2.7% | 5.0% | 4.4% |
Chilli Zet | 1.5% | 3.1% | 2.4% |
Radio PiN | 0.8% | 2.1% | 1.4% |
Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, I kwartał 2011, próba odpowiednio: 6 691, 4 907, 2 690
RMF Classic to muzyczna stacja, nadająca w 14 miastach w Polsce, w internecie oraz na platformach cyfrowych. RMF Classic przyciąga wyjątkowych słuchaczy dzięki połączeniu muzyki filmowej i klasycznej z serwisami informacyjnymi oraz tematami ze świata sztuki, designu i nowych technologii. Stacja gości na swojej antenie znakomitości polskiego życia kulturalnego oraz przyznaje swoje własne nagrody - MocArty RMF Classic.