RMF Classic ma już ponad 3 miliony słuchaczy!

19/04/2011

Pierwszy kwartał 2011 roku był wyjątkowy w historii wyników słuchalności RMF Classic. Dzienna liczba słuchaczy wyniosła niemal 400 tysięcy, co oznacza rekord pod względem zasięgu dziennego.

Biorąc pod uwagę tygodniowe audytorium, przekroczona została bariera 3 milionów słuchaczy - wynika z badań słuchalności za I kwartał 2011 roku Instytutu Millward Brown SMG/KRC.

  01.2010-03.2010 01.2011-03.2011
Słuchalność RMF Classic
Zasięg dzienny 313 000 398 000
Zasięg tygodniowy 2 296 000 3 020 000

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, ogól badanych, próba odpowiednio: 21 068, 21 053

RMF Classic to stacja umożliwiająca dotarcie do mieszkańców największych miejscowości. Dla przykładu zasięg dzienny w pierwszym kwartale 2011 roku w Warszawie wyniósł 5,4%, w Krakowie 7,4%, a we Wrocławiu 4,8%.

RMF Classic osiąga świetne rezultaty pod względem słuchalności w atrakcyjnych grupach docelowych

Codziennie, w analizowanym okresie, słuchało go średnio o 76% więcej osób z kategorii: prezesi, dyrektorzy, przedsiębiorcy i specjaliści niż Chili Zet,o 65% więcej mieszkańców dużych miast (pow. 500 tysięcy mieszkańców) io 85% więcej osób o wysokim poziomie dochodów (powyżej 2 tys. zł na osobę w gospodarstwie domowym).

  właściciele firm, prezesi, specjaliści, wolne zawody mieszkańcy miast pow. 500 tys. dochód na osobę w gosp. domowym 2 tys. zł i więcej
Zasięg dzienny
RMF Classic 2.7% 5.0% 4.4%
Chilli Zet 1.5% 3.1% 2.4%
Radio PiN 0.8% 2.1% 1.4%

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, I kwartał 2011, próba odpowiednio: 6 691, 4 907, 2 690

RMF Classic to muzyczna stacja, nadająca w 14 miastach w Polsce, w internecie oraz na platformach cyfrowych. RMF Classic przyciąga wyjątkowych słuchaczy dzięki połączeniu muzyki filmowej i klasycznej z serwisami informacyjnymi oraz tematami ze świata sztuki, designu i nowych technologii. Stacja gości na swojej antenie znakomitości polskiego życia kulturalnego oraz przyznaje swoje własne nagrody - MocArty RMF Classic.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY