RMF CLASSIC - rekordowy wynik wśród osób z wyższym wykształceniem

12/03/2012

Jak wynika z badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC stacja osiągnęła rekordowy wynik wśród osób z wyższym wykształceniem - zasięg dzienny RMF Classic wynosi w tej grupie 245 tys.

  10.2011 - 12.2011 11.2011 - 01.2012 12.2011 - 02.2012
Zasięg dzienny RMF Classic
Osoby z wyższym wykształceniem 215 000 225 000 245 000
Ogół badanych 357 000 378 000 405 000

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, próba odpowiednio: 5906, 5873, 5780, 21045, 21052, 21044.

 

Każdego dnia RMF Classic dociera do 405 tysięcy słuchaczy i grono słuchaczy stacji powiększa się.

Dzięki atrakcyjnej ofercie programowej RMF Classic dociera do wyjątkowych odbiorców. Słuchacze stacji to głównie osoby legitymujące się wyższym wykształceniem, o prestiżowej sytuacji materialnej i zawodowej, mieszkańcy największych miast i aglomeracji miejskich w Polsce.

Program RMF Classic jest bardzo dobrze dopasowany do potrzeb wymagającego audytorium. Świadczy o tym wysoki stopień nadreprezentacji tych grup wśród słuchaczy RMF Classic, w stosunku do ogółu Polaków. Jest to bardzo atrakcyjna grupa z punktu widzenia reklamodawców.

Grupy słuchaczy RMF Classic w 2011 roku Słuchacze RMF Classic Ogół badanych Affinity Index
Słuchacze z miast i aglomeracji miejskich powyżej 500 tys. mieszkańców 56,4% 19,1% 296
Dyrektorzy, wolne zawody, pracownicy umysłowi, właściciele firm 67,9% 34,5% 197
Osoby o miesięcznym dochodzie gospodarstwa domowego powyżej 3 tys. 57,6% 34,0% 169
Osoby bardzo dobrze oceniające swoją sytuację materialną 38,1% 24,6% 155

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, 03.2011- 02.2013, TG: słuchacze RMF Classic (struktura słuchaczy według zasięgu dziennego stacji), ogół badanych; próba odpowiednio: 1773, 84215.

 

RMF Classic jest muzyczną stacją, obecną w 14 największych miastach Polski. Dzięki starannie dobranemu połączeniu muzyki filmowej i klasycznej, wiarygodnych serwisów informacyjnych i tematycznej różnorodności pasm programowych przyciąga grono wyjątkowych i lojalnych słuchaczy. To intrygujący mariaż muzyki i dobrego smaku z najnowszymi informacjami ze świata sztuki, designu i nowych technologii. Stacja często gości na swojej antenie znakomitości polskiego życia kulturalnego i wiele innych ciekawych postaci. Organizuje także prestiżowy plebiscyt MocArty RMFClassic.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY