RMF Classic – stacja dla słuchaczy premium

18/06/2012

Jak wynika z badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC zasięg dzienny RMF Classic dynamicznie wzrasta. Stacja jest słuchana codziennie przez 475 tysięcy osób.

RMF Classic zyskuje słuchaczy z wyższym wykształceniem, mieszkańców największych miast i aglomeracji Polski.

RMF Classic uzyskał rekordowy wynik wśród osób z wyższym wykształceniem – w tej grupie słuchaczy zasięg dzienny wynosi 301 tys.

Stacja dynamicznie zwiększa także swój zasięg dzienny w największych miastach Polski. W miastach i aglomeracjach powyżej 500 tys. mieszkańców każdego dnia słucha stacji 259 tys. osób.

  01.2012 - 03.2012 02.2012 - 04.2012 03.2012 - 05.2012
Zasięg dzienny RMF Classic
Osoby z wyższym wykształceniem 259 000 286 000 301 000

Mieszkańcy miast i aglomeracjipowyżej 500 tys. mieszkańców

236 000 245 000 259 000
Ogół badanych 443 000 468 000 475 000

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, próba odpowiednio: 5823, 5946, 6150, 7103, 7090, 7086, 21043, 21045, 21068.

RMF Classic dociera do osób zajmujących prestiżowe stanowiska,  z wyższym wykształceniem i o bardzo dobrej sytuacji materialnej. Świadectwem bardzo dobrego dopasowania programu stacji do potrzeb tego wymagającego audytorium jest wysoki stopień nadreprezentacji tych grup słuchaczy RMF Classic w stosunku do ogółu Polaków. To bardzo atrakcyjna grupa z punktu widzenia reklamodawców.

Grupy słuchaczy RMF Classic Słuchacze RMF Classic Ogół badanych Affinity Index
Osoby posiadające wyższe wykształcenie 60,3% 22,0% 274
Dyrektorzy, wolne zawody, właściciele firm, pracownicy umysłowi 66,7% 35,0% 190
Osoby bardzo dobrze oceniające swoją sytuację materialną 37,9% 24,5% 155

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, 06.2011- 05.2012 , TG: słuchacze RMF Classic (struktura słuchaczy według zasięgu dziennego stacji), ogół badanych; próba odpowiednio: 1845, 84221.

RMF Classic można słuchać w 15 największych miastach Polski oraz poprzez platformę internetową RMFon. Znakiem firmowym stacji jest starannie dobrany repertuar muzyki filmowej i klasycznej oraz tematyczna różnorodność poszczególnych pasm programowych. Stacja często gości na antenie znakomitości polskiego życia kulturalnego. Połączenie nastrojowej muzyki z nowościami świata sztuki, designu i nowych technologii przyciąga grono wyjątkowych i lojalnych słuchaczy.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY