RMF Classic tworzy Listę Przebojów Muzyki Filmowej

01/09/2011

RMF Classic startuje jesienią z Listą Przebojów Muzyki Filmowej. Przeboje wybierać będą słuchacze, glosując przez Internet ; tą drogą także zgłaszać będą swoje propozycje.

Notowania w soboty po godz. 15.00.  Listę poprowadzi Magda Miśka - Jackowska.

 W jesiennym programie pojawią się także inne nowości, takie jak program o tajnikach powstawania  słynnych scenariuszy filmowych i telewizyjnych - „Słowem się kręci" . Jednym z pierwszych gości programu będzie mistrzyni tego gatunku - Ilona Łepkowska.

Nowością na antenie stacji będą także Fakty Ekonomiczne RMF Classic emitowane tuż po zamknięciu notowań GPW.
Po wakacyjnej przerwie wracają na antenę mocne pozycje programowe stacji takie jak „Classic design" oraz - wzbogacone o nowe elementy - „Życie z klasą - cztery zmysły".

Wyrafinowane smaki, finezyjne  zapachy, przedmioty i dzieła, których widok cieszy oczy i wywołuje jednocześnie  dreszcz emocji - to tylko niektóre z tematów programu „Życie z klasą - cztery zmysły".  Wspólnym ich mianownikiem będzie luksus - bo choć nie każdy może poczuć jego smak, to na pewno każdy lubi o nim posłuchać.
Wśród gości pojawią się Marcin i Agnieszka Kręgliccy - znani restauratorzy, a także Stanisława i Michał Missala - właściciele sieci ekskluzywnych drogerii.

Przedpołudniowe pasmo konkursowe w RMF Classic  poświęcone będzie „Pasjonatom" - znanym ludziom, którzy zasłynęli z nietypowych pasji.

Jesienna ramówka stacji rusza 5 września. 

RMF Classic

Każdego dnia stacja dociera do 391 tysięcy słuchaczy w całej Polsce. Codziennie 231 tysięcy osób z wyższym wykształceniem włącza RMF Classic.

Odbiorcy tej stacji to bardzo atrakcyjna grupa docelowa. 38,9% z nich bardzo dobrze ocenia swoją sytuację materialną (starcza na wszystkie wydatki), 41,1% spośród nich to mieszkańcy największych polskich miast (powyżej 500 tysięcy mieszkańców), zaś 60,0% spośród nich to przedstawiciele najbardziej prestiżowych kategorii zawodowych: prezesi, dyrektorzy, specjaliści, przedstawiciele wolnych zawodów i właściciele firm.

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, maj - lipiec 2011, próba odpowiednio: 21061; struktura słuchaczy według zasięgu dziennego.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY