Na rekordowym poziomie jest też zasięg tygodniowy – stacji przynajmniej raz w tygodniu słucha już blisko 4,4 mln osób. Każda z nich spędza ze stacją średnio 125 minut dziennie.
„Sprawdza się konsekwentna linia programowa oparta o muzykę filmową oraz audycje tematyczne o literaturze, designie, filmie, fotografii czy podróżach. Z drugiej strony słuchacze chętnie akceptują kolejne modyfikacje i nowe pozycje programowe, takie jak niedawno wprowadzona do ramówki »Piosenka z prawdziwego zdarzenia«, w której Artur Andrus wymyśla i pisze tekst piosenki, a następnie nagrywa ją z zaproszonym do studia gościem. Całość – od pomysłu przez nagranie po premierową emisję na antenie – zajmuje dokładnie dobę” – mówi Paweł Pawlik, Dyrektor Programowy RMF Classic.
Oprócz tego RMF Classic organizuje i angażuje się w wiele wydarzeń kulturalnych, m.in. przyznaje nagrody MocArty oraz współtworzy Festiwal Muzyki Filmowej w Krakowie.
Odbiorcy RMF Classic to unikalni słuchacze: zamożni, mieszkających w dużych miastach i aglomeracjach, bardzo dobrze wykształceni, pracujący na prestiżowych stanowiskach. RMF Classic adresuje swój program do słuchaczy dojrzałych i wymagających. 65 proc. odbiorców należy do core targetu stacji – jest w wieku 30-59 lat.
Dane: Radio Track, Kantar Polska, słuchalność: 02-04.2019, struktura słuchaczy: 05.2018-04.2019