Wszystkie oferowane dotychczas przez Grupę RMF usługi internetowe znajdują się teraz w jednym miejscu i pod jednym brandem – RMF Digital, a szczegóły znajdują się na nowej stronie www.rmfdigital.pl.
„W związku z dynamicznym rozwojem naszej oferty internetowej stworzyliśmy w ramach Grupy RMF markę RMF Digital, naszym celem jest dostarczenie kompleksowych usług digitalowych Klientom” – mówi Adam Pachla, Head of Digital.
RMF Digital oferuje wszystkie formy reklamy internetowej: display, audio i wideo na wszystkich typach urządzeń (desktop, mobile, aplikacje). W ofercie ma nie tylko powierzchnię serwisów własnych Grupy RMF (RMF24, RMF ON, Bajeczna Polska, Twoje Zdrowie, strony internetowe stacji RMF FM, RMF MAXXX), ale też jest brokerem internetowym – pośredniczy w zakupie powierzchni reklamowych zewnętrznych portali i serwisów dzięki zakupowi w modelu programatycznym.
Ofertę RMF Digital uzupełniają usługi SEO (pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach), content marketingu (m.in. artykuły sponsorowane i sponsoring treści) i projekty specjalne (m.in. organizowanie konkursów i realizacja podcastów komercyjnych, w tym również uzupełnione o działania radiowe w RMF FM, RMF MAXXX i RMF Classic).
„RMF Digital będzie dynamicznie rozwijanym projektem Działu Sprzedaży Grupy RMF. Zamierzamy powiększać zespół, którym zarządza Adam Pachla, bo bezsprzecznie udało nam się osiągnąć na tym polu duże sukcesy” – mówi Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży. „Naszym celem jest, by Grupa RMF stała się dla reklamodawców, szczególnie tych lokalnych, pierwszym partnerem w zakresie kompleksowej obsługi internetowej. Dzięki szerokiej sieci sprzedaży w 23 biurach lokalnych w całej Polsce mamy możliwość kompetentnej i kompleksowej obsługi kampanii on-line” – tłumaczy Tomasz Ramza.
Usługi kampanii online skupione w ramach RMF Digital sprzedają wszyscy przedstawiciele handlowi Grupy RMF w całej Polsce.