RMF Digital – kompleksowa oferta kampanii internetowych w Grupie RMF

04/09/2020

W ramach Działu Sprzedaży Grupy RMF powstał brand RMF Digital, w ramach którego oferowana jest kompleksowa obsługa kampanii internetowych – nie tylko w serwisach własnych Grupy, ale też na portalach i stronach zewnętrznych wydawców. Oprócz tego RMF Digital oferuje m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. Komórką zarządza Adam Pachla, Head of Digital, który raportuje do Tomasza Ramzy, Dyrektora Generalnego Działu Sprzedaży Grupy RMF.

Wystartowało RMF Digital

Wszystkie oferowane dotychczas przez Grupę RMF usługi internetowe znajdują się teraz w jednym miejscu i pod jednym brandem – RMF Digital, a szczegóły znajdują się na nowej stronie www.rmfdigital.pl.

„W związku z dynamicznym rozwojem naszej oferty internetowej stworzyliśmy w ramach Grupy RMF markę RMF Digital, naszym celem jest dostarczenie kompleksowych usług digitalowych Klientom” – mówi Adam Pachla, Head of Digital.

RMF Digital oferuje wszystkie formy reklamy internetowej: display, audio i wideo na wszystkich typach urządzeń (desktop, mobile, aplikacje). W ofercie ma nie tylko powierzchnię serwisów własnych Grupy RMF (RMF24, RMF ON, Bajeczna Polska, Twoje Zdrowie, strony internetowe stacji RMF FM, RMF MAXXX), ale też jest brokerem internetowym – pośredniczy w zakupie powierzchni reklamowych zewnętrznych portali i serwisów dzięki zakupowi w modelu programatycznym.

Ofertę RMF Digital uzupełniają usługi SEO (pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach), content marketingu (m.in. artykuły sponsorowane i sponsoring treści) i projekty specjalne (m.in. organizowanie konkursów i realizacja podcastów komercyjnych, w tym również uzupełnione o działania radiowe w RMF FM, RMF MAXXX i RMF Classic).

„RMF Digital będzie dynamicznie rozwijanym projektem Działu Sprzedaży Grupy RMF. Zamierzamy powiększać zespół, którym zarządza Adam Pachla, bo bezsprzecznie udało nam się osiągnąć na tym polu duże sukcesy” – mówi Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży. „Naszym celem jest, by Grupa RMF stała się dla reklamodawców, szczególnie tych lokalnych, pierwszym partnerem w zakresie kompleksowej obsługi internetowej. Dzięki szerokiej sieci sprzedaży w 23 biurach lokalnych w całej Polsce mamy możliwość kompetentnej i kompleksowej obsługi kampanii on-line” – tłumaczy Tomasz Ramza.

Usługi kampanii online skupione w ramach RMF Digital sprzedają wszyscy przedstawiciele handlowi Grupy RMF w całej Polsce.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY