RMF Digital oferuje kompleksową produkcję podcastów komercyjnych

15/11/2021

Grupa RMF rozszerzyła ofertę handlową RMF Digital o usługę kompleksowej produkcji podcastów powstających we współpracy z klientami. Nowa usługa obejmuje wszystkie etapy – od przygotowania scenariusza, przez nagranie i udźwiękowienie, po dystrybucję.

Podcasty w ofercie RMF Digital

W ramach usługi Grupa RMF proponuje reklamodawcom całościowe przygotowanie podcastów w oparciu o własne zasoby: prowadzących, copy writerów, realizatorów, montażystów, a także profesjonalne studia radiowe RMF FM w Krakowie i Warszawie. W zakres wchodzą przygotowanie koncepcji całej produkcji i jej formy, napisanie scenariusza (na bazie materiałów dostarczonych przez klienta lub wyłącznie na podstawie briefu), nagranie zamówionej liczby odcinków, montaż i postprodukcja, udźwiękowienie, dystrybucja (na RMFon.pl oraz na zewnętrznych platformach streamingowych) i promocja (wsparcie redakcyjne).  Klienci mogą wykorzystać wszystkie lub tylko wybrane elementy usługi.

Podcasty mogą mieć dowolną formę, np. wywiadu z ekspertem lub audycji tematycznej, ich gospodarzami mogą być zewnętrzni prowadzący albo prezenterzy radiowi RMF MAXXX lub RMF Classic. Dodatkową opcją jest rejestracja podcastu w formie wideo, co umożliwiają studia RMF FM wyposażone w profesjonalne kamery telewizyjne, oświetlenie i reżyserki.

„Jako największy nadawca radiowy w Polsce mamy gigantyczne możliwości produkcji profesjonalnych audycji radiowych. Teraz te wszystkie zasoby udostępniamy reklamodawcom. Dzięki skali naszej działalności, możemy oferować bardzo konkurencyjne ceny, więc podcast jako forma promocji jest dostępny dla klientów dysponujących bardzo zróżnicowanymi budżetami” – mówi Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF.

„Podcasty to dynamicznie rozwijający się format audio, coraz chętniej wykorzystywany przez marketerów. Już od kilku lat oferujemy produkcję podcastów naszym klientom, teraz jednak zdecydowaliśmy się rozszerzyć tę ofertę o nowe elementy i stworzyć kompleksową usługę” – mówi Adam Pachla, Head of Digital w Grupie RMF.

RMF Digital to oferta kampanii internetowych realizowanych przez Grupę RMF, zarówno na własnych stronach jak i w portalach wydawców zewnętrznych. W ofercie znajdują się planowanie i zakup kampanii display, audio i wideo, tworzenie akcji specjalnych oraz usługi brokerskie, SEO i content marketingu.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY