RMF FM dynamicznie zwiększa przewagę nad konkurencją

11/06/2014

Udział w czasie słuchania Radia RMF FM dynamicznie wzrasta. Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown udział w czasie słuchania RMF FM w maju wynosił już 25,5%.

W porównaniu do następnej w rankingu stacji ogólnopolskiej udział w czasie słuchania RMF FM jest aż o 70,4% większy. Daje to stacji pozycję niekwestionowanego lidera w rankingu słuchalności w Polsce a jej przewaga nad konkurencją wyraźnie powiększa się.

Udział w czasie słuchania
ogół badanych
  01-03.2014 02-04.2014 03-05.2014
RMF FM 23,4% 24,5% 25,5%
Radio Zet 15,7% 15,6% 15,0%
PR1 10,2% 10,0% 9,7%
PR3 7,4% 7,5% 7,6%
Źródło: Radio Track Millward Brown;  01-03.2014, 02-04.2014, 03-05.2014; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania; próba odpowiednio: 21058, 21074, 21068.

Systematycznie rośnie również liczba słuchaczy RMF FM. Według majowej fali badań Instytutu Millward Brown zasięg dzienny stacji wynosi obecnie 28,1%. Stabilnym wzrostom liczby słuchaczy, które każdego dnia włączają RMF FM, towarzyszą wahania lub nawet spadki zasięgu dziennego konkurencyjnych, ogólnopolskich stacji radiowych.

Zasięg dzienny
ogół badanych
  01-03.2014 02-04.2014 03-05.2014
RMF FM 26,9% 27,8% 28,1%
Radio Zet 19,6% 19,7% 19,4%
PR1 10,5% 10,7% 10,5%
PR3 7,7% 7,9% 7,8%
Źródło: Radio Track Millward Brown;  01-03.2014, 02-04.2014, 03-05.2014; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: zasięg dzienny; próba odpowiednio: 21058, 21074, 21068.

 

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY