W porównaniu do następnej w rankingu stacji ogólnopolskiej udział w czasie słuchania RMF FM jest aż o 70,4% większy. Daje to stacji pozycję niekwestionowanego lidera w rankingu słuchalności w Polsce a jej przewaga nad konkurencją wyraźnie powiększa się.
Udział w czasie słuchania ogół badanych |
|||
---|---|---|---|
01-03.2014 | 02-04.2014 | 03-05.2014 | |
RMF FM | 23,4% | 24,5% | 25,5% |
Radio Zet | 15,7% | 15,6% | 15,0% |
PR1 | 10,2% | 10,0% | 9,7% |
PR3 | 7,4% | 7,5% | 7,6% |
Źródło: Radio Track Millward Brown; 01-03.2014, 02-04.2014, 03-05.2014; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania; próba odpowiednio: 21058, 21074, 21068. |
Systematycznie rośnie również liczba słuchaczy RMF FM. Według majowej fali badań Instytutu Millward Brown zasięg dzienny stacji wynosi obecnie 28,1%. Stabilnym wzrostom liczby słuchaczy, które każdego dnia włączają RMF FM, towarzyszą wahania lub nawet spadki zasięgu dziennego konkurencyjnych, ogólnopolskich stacji radiowych.
Zasięg dzienny ogół badanych |
|||
---|---|---|---|
01-03.2014 | 02-04.2014 | 03-05.2014 | |
RMF FM | 26,9% | 27,8% | 28,1% |
Radio Zet | 19,6% | 19,7% | 19,4% |
PR1 | 10,5% | 10,7% | 10,5% |
PR3 | 7,7% | 7,9% | 7,8% |
Źródło: Radio Track Millward Brown; 01-03.2014, 02-04.2014, 03-05.2014; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: zasięg dzienny; próba odpowiednio: 21058, 21074, 21068. |