Celem tegorocznej akcji promocyjnej jest zwiększenie świadomości serii produktów Żuravit wśród potencjalnych konsumentów, a tym samym spowodowanie wzrostu sprzedaży.
Główną część projektu stanowi konkurs radiowo - internetowy odbywający się na portalu Interia.pl w specjalnie przygotowanym serwisie www.niezlapwilka.interia.pl i w porannym sobotnim paśmie „Wolno wstać" w Radiu RMF FM.
Zadaniem konkursowym dla użytkowników jest podzielenie się swoimi sposobami na to, jak „nie złapać wilka".
Dodatkowym wsparciem akcji są materiały w magazynach: Świat Kobiety, Kobieta i Życie, SHOW.
Wprowadzeniem do głównego etapu projektu była wrześniowa kampania edukacyjna realizowana w magazynach: Świat Kobiety, Kobieta i Życie, Tina, SHOW oraz sponsoring audycji „Pełna Harmonia" w Radiu RMF Classic.
Jest to już drugi projekt dla Żuravitu, przygotowany po sukcesie zeszłorocznej letniej akcji. Za projekt z ramienia Marketera odpowiada Kierownik Produktu Sylwia Ducal.