RMF FM i Interia nie złapią wilka

03/10/2011

3-go października rusza kolejny etap cross - mediowego projektu dla marki Żuravit, przygotowanego przez Dział Oferty Multimedialnej Bauer Media we współpracy z Polpharmą i Macroscope OMD.

Celem tegorocznej akcji promocyjnej jest zwiększenie świadomości serii produktów Żuravit wśród potencjalnych konsumentów, a tym samym spowodowanie wzrostu sprzedaży.

Główną część projektu stanowi konkurs radiowo - internetowy odbywający się na portalu Interia.pl w specjalnie przygotowanym serwisie www.niezlapwilka.interia.pl i w porannym sobotnim paśmie „Wolno wstać" w Radiu RMF FM.

Zadaniem konkursowym dla użytkowników jest podzielenie się swoimi sposobami na to, jak „nie złapać wilka".

Dodatkowym wsparciem akcji są materiały w magazynach: Świat Kobiety, Kobieta i Życie, SHOW.

Wprowadzeniem do głównego etapu projektu była wrześniowa kampania edukacyjna realizowana w magazynach: Świat Kobiety, Kobieta i Życie, Tina, SHOW oraz sponsoring audycji „Pełna Harmonia" w Radiu RMF Classic.

Jest to już drugi projekt dla Żuravitu, przygotowany po sukcesie zeszłorocznej letniej akcji. Za projekt z ramienia Marketera odpowiada Kierownik Produktu Sylwia Ducal.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY