RMF FM i RMF24.pl zyskują coraz większe zaufanie odbiorców

30/03/2020

W okresie kluczowych decyzji odnośnie stanu epidemicznego (tydzień 08-15 marca), słuchalność online stacji RMF FM wzrosła o 22% w porównaniu do poprzedniego miesiąca, z rekordowym wzrostem aż o 51% w pierwszym dniu po ogłoszeniu kwarantanny, tj. 12 marca (źródło: Gemius Traffic).

RMF gwarantem rzetelnych informacji

Rekordowym wynikom słuchalności RMF FM online towarzyszył znaczący wzrost użytkowników na stronie www.rmf24.pl, która zanotowała jedne z najwyższych wyników w swojej historii, stając się jedną z 20. najczęściej odwiedzanych witryn internetowych w Polsce (rekord 18 marca)

Równocześnie znacząco zwiększyła się liczba odsłuchań serwisów informacyjnych oraz kluczowych programów publicystycznych dostępnych jako podcasty na stronie RMFon. W przypadku Faktów RMF FM mamy do czynienia ze wzrostem o blisko 50% w kluczowym tygodniu (08.03 – 15.03), który jest kontynuowany w następnym tygodniu (kolejne +20% w okresie 16.03 – 22.03).

Według badania Data Science i Publicis Groupe - zrealizowanego we współpracy z Incredible Inspirations i Grupą naTemat  RMF24.pl, Onet i RadioZET.pl są najbardziej wiarygodnymi serwisami internetowymi. RMF24.pl za godny zaufania uważa 79 proc. internautów, Onet - 75 proc., RadioZET.pl - 74 proc., WP.pl - 73 proc., a TVN24.pl - 72 proc. Pod względem rozpoznawalności wspomaganej WP i Onet zanotowały po 84 proc., Interia - 75 proc., a RMF24.pl - 71 proc.

W raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” przygotowanym przez Instytut Monitorowania Mediów w kategorii „Stacje Radiowe” niezmiennie prowadzi RMF FM z liczbą 2395 wzmianek.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY