Udział w czasie słuchania RMF FM jest również większy niż łączny wynik dwóch następnych stacji ogólnopolskich.
|
Udział w czasie słuchania Ogół badanych |
||
01-03.2013 |
02-04.2013 |
03-05.2013 |
|
Radio RMF FM |
25,5% |
26,4% |
26,9% |
Radio ZET |
15,0% |
15,6% |
15,9% |
Program 1 Polskiego Radia |
10,1% |
10,3% |
10,0% |
Program 3 Polskiego Radia |
7,4% |
7,2% |
7,2% |
Źródło: Radio Track, Millward Brown ; 01-03.2013, 02-04.2013, 03-05.2013; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania; próba odpowiednio: 21053, 21048, 21034. |
Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown Radio RMF FM jest najchętniej wybieraną stacją radiową w czasie jazdy samochodem. Dzięki znanym i lubianym audycjom oraz idealnie dobranej muzyce jest to doskonała propozycja dla kierowców i ich pasażerów.
Każdego dnia RMF FM dociera do 4,2 miliona odbiorców podczas ich podróży samochodem. Oznacza to, że RMF FM gromadzi więcej słuchaczy niż 3 kolejne stacje ogólnopolskie w rankingu razem wzięte.
|
Zasięg w kwadransach Liczba słuchaczy w samochodzie |
||
01-03.2013 |
02-04.2013 |
03-05.2013 |
|
Radio RMF FM |
4 082 000 |
4 171 000 |
4 228 000 |
Radio ZET |
2 499 000 |
2 507 000 |
2 511 000 |
Program 3 Polskiego Radia |
983 000 |
980 000 |
982 000 |
Program 1 Polskiego Radia |
573 000 |
586 000 |
572 000 |
Źródło: Radio Track, Millward Brown ; 01-03.2013, 02-04.2013, 03-05.2013; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: zasięg w kwadransach; miejsce słuchania: samochód; próba odpowiednio: 21053, 21048, 21034. |