RMF FM jest słuchane przez 4 mln kierowców każdego dnia

14/07/2014

Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown Radio RMF FM jest najchętniej słuchaną stacją radiową w samochodzie.

Według czerwcowej fali badań Instytutu Millward Brown wynika, że podczas dalszych podróży, dojazdów do pracy, szkoły, na zakupy, czy też w czasie powrotów do domu, RMF FM słucha ponad 4 miliony osób. To o 49,3% więcej niż wynosi wynik następnej w rankingu stacji radiowej.

Słuchający w samochodzie
  Liczba słuchaczy w samochodzie
RMF FM 3 996 000
Radio Zet 2 677 000
PR3 1 076 000
PR1 545 000
Źródło: Radio Track, Millward Brown; 04.2014-06.2014; TG: ogół badanych; miejsce słuchania: w samochodzie; wskaźnik słuchalności: zasięg w kwadransach; próba: 21 057

RMF FM wyraźnie wyprzedza konkurencyjne stacje radiowe w komercyjnej grupie słuchaczy radia (stanowią ją osoby w wieku 16-49 lat). Udział RMF FM w czasie słuchania wynosi w tej grupie docelowej 27,4%. Każdego dnia stacji słucha 33% Polaków w tym wieku.

Osoby w wieku 16-49 lat
  udział w czasie słuchania zasięg dzienny
RMF FM 27,4% 33,0%
Radio Zet 16,8% 22,2%
PR3 7,2% 7,6%
PR1 3,6% 5,1%
Źródło: Radio Track, Millward Brown; 04.2014-06.2014; TG: 16-49 lat; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba: 12 316

 

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY