Jak wynika z najnowszej fali badań słuchalności realizowanych przez Instytut SMG/KRC udział w rynku słuchalności RMF FM wzrósł do poziomu 27,4%. Różnica pomiędzy liderem, a kolejną stacją wynosi dokładnie tyle, ile notuje trzecia stacja w rankingu. Udziały w rynku przekładają się bezpośrednio na słuchalność kwadransową i siłę kampanii mierzoną w punktach GRP.
Każdego dnia radia RMF FM słucha ponad 10,5 mln Polaków, średnio każdy przez niemal 3 godziny.
Radio RMF FM dystansuje konkurencję. Ostatnie wyniki wskazują, że RMF FM w ciągu dnia słucha o 2,8 mln Polaków więcej i średnio o 33 minuty dłużej niż w przypadku kolejnej stacji w rankingu.
Wyraźnie utrwalił się układ rynku radiowego z jednym liderem, posiadającym olbrzymią przewagę nad pozostałymi stacjami.