Według najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown udział RMF FM w czasie słuchania wśród osób z dziećmi w gospodarstwie domowym wynosi 30,6%. Każdego dnia stacja dociera do 36,7% osób w tej grupie docelowej. To o 63,8% więcej słuchaczy niż wynosi zasięg dzienny następnej w rankingu ogólnopolskiej stacji radiowej.
Osoby z dziećmi do 14 lat w gospodarstwie domowym | ||
---|---|---|
udział w czasie słuchania | zasięg dzienny | |
RMF FM | 30,6% | 36,7% |
Radio Zet | 16,7% | 22,4% |
PR3 | 7,1% | 7,5% |
PR1 | 4,5% | 5,9% |
Źródło: Radio Track, Millward Brown; 05-07.2013; TG: osoby z dziećmi w gospodarstwie domowym do 14 roku życia; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba: 5542.
Ponad ¼ udziału w czasie słuchania radia w Polsce należy do radia RMF FM. Udział stacji w czasie słuchania wynosi obecnie 25,6% – to więcej niż łączny udział w rynku dwóch następnych stacji ogólnopolskich w rankingu słuchalności. Każdego dnia RMF FM dociera do 29,4% Polaków.
Ogół badanych | ||
---|---|---|
udział w czasie słuchania | zasięg dzienny | |
RMF FM | 25,6% | 29,4% |
Radio Zet | 14,7% | 18,9% |
PR1 | 10,2% | 11,2% |
PR3 | 7,2% | 7,5% |
Źródło: Radio Track, Millward Brown; 05-07.2013; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba: 21045.