RMF FM liderem wśród osób posiadających dzieci

12/08/2013

Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown, RMF FM słucha najwięcej osób, w których gospodarstwie domowym mieszkają dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. Zbliżający się początek roku szkolnego czyni z tej grupy słuchaczy niezwykle atrakcyjną dla reklamodawców grupę docelową.

Według najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown udział RMF FM w czasie słuchania wśród osób z dziećmi w gospodarstwie domowym wynosi 30,6%. Każdego dnia stacja dociera do 36,7% osób w tej grupie docelowej. To o 63,8% więcej słuchaczy niż wynosi zasięg dzienny następnej w rankingu ogólnopolskiej stacji radiowej.

Osoby z dziećmi do 14 lat w gospodarstwie domowym
  udział w czasie słuchania zasięg dzienny
RMF FM 30,6% 36,7%
Radio Zet 16,7% 22,4%
PR3 7,1% 7,5%
PR1 4,5% 5,9%

Źródło: Radio Track, Millward Brown; 05-07.2013; TG: osoby z dziećmi w gospodarstwie domowym do 14 roku życia; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba: 5542.

Ponad ¼ udziału w czasie słuchania radia w Polsce należy do radia RMF FM. Udział stacji w czasie słuchania wynosi obecnie 25,6% – to więcej niż łączny udział w rynku dwóch następnych stacji ogólnopolskich w rankingu słuchalności. Każdego dnia RMF FM dociera do 29,4% Polaków.

Ogół badanych
  udział w czasie słuchania zasięg dzienny
RMF FM 25,6% 29,4%
Radio Zet 14,7% 18,9%
PR1 10,2% 11,2%
PR3 7,2% 7,5%

Źródło: Radio Track, Millward Brown; 05-07.2013; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba: 21045.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA PRASY

Maciej A. Brzozowski       Dyrektor PR Grupy Bauer Media w Polsce

ul. Motorowa 1, 04-035 Warszawa        |        maciej.brzozowski@bauer.pl
D0 GÓRY