RMF FM na podium najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce

23/10/2014

W najnowszym raporcie z badań opiniotwórczości Instytutu Monitorowania Mediów RMF FM zajęło bardzo wysokie, trzecie miejsce, tuż za Gazetą Wyborczą i Rzeczpospolitą.

Wynik ten RMF FM osiągnął w rankingu obejmującym wszystkie media, a wśród mediów elektronicznych jest zdecydowanym liderem, wyprzedzając stacje telewizyjne i radiowe o profilu informacyjnym.

We wrześniu 2014 roku RMF FM wyprzedziło w rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów zarówno Wprost jak i TVN24, pozostawiając daleko w tyle inne stacje radiowe.

Podczas gdy na RMF FM powołano się aż 282 razy, następna stacja radiowa w rankingu (TOK FM) wymieniona była 130 razy, a Radio Zet zajęło 13. miejsce w rankingu z 74 notowaniami.

Ponadto, w pierwszej dziesiątce najbardziej opiniotwórczych portali internetowych znalazł się portal RMF24.pl

Wrzesień to powrót do polityki, w tym przypadku reporterzy RMF FM zdobywali najświeższe newsy związane między innymi z powstawaniem, konstruowaniem nowego rządu Ewy Kopacz. Bardzo dobrze spisywali się także dziennikarze śledczy którzy ujawnili między innymi kłopotliwe dla nowej premier sprawy związane z odprawą zarówno dla nowej minister Wasiak czy odejściem Igora Ostachowicza. Bardzo nas cieszy, że serwis RMF24 znalazł się w  pierwszej dziesiątce mediów internetowych – pokazuje to że nie tylko słuchacze, ale też i czytelnicy RMF24 są najlepiej i najszybciej poinformowaną grupą” – mówi Marek Balawajder, dyrektor Informacji RMF FM.

Badanie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” dostarcza informacji na temat liczby cytatów z mediów ukazujących się w innych mediach, z wyłączeniem agencji informacyjnych. Badanie jest prowadzone od września 2003 r.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA PRASY

Maciej A. Brzozowski       Dyrektor PR Grupy Bauer Media w Polsce

ul. Motorowa 1, 04-035 Warszawa        |        maciej.brzozowski@bauer.pl
D0 GÓRY