RMF FM najbardziej opiniotwórczym medium elektronicznym

12/02/2013

RMF FM wyprzedził w ubiegłym roku TVN24 stając się najbardziej opiniotwórczym medium elektronicznym w Polsce, wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.

Badanie przeprowadzono na podstawie 61 214 przekazów mediowych (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu od 1 stycznia do 31 grudnia 2012 r. Dziennikarze odnosili się do wiadomości podawanych na łamach innych mediów 62 004 razy (38 604 razy w prasie, 14 723 w telewizji i 8 677 w radio).

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY