RMF FM najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce

28/03/2018

W lutym br. radio RMF FM zwyciężyło w rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce. Stacja prześcignęła nie tylko inne rozgłośnie, ale też telewizyjne kanały informacyjne i tytuły prasowe – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów.

RMF FM zwycięzcą

Na doniesienia zdobyte przez dziennikarzy RMF FM inne media powoływały się aż 2688 razy. Były to odwołania zarówno do newsów zdobytych przez reporterów jak i do wypowiedzi gości Roberta Mazurka, Marcina Zaborskiego i Krzysztofa Ziemca prowadzących w rozgłośni wywiady polityczne.

Na drugim miejscu w rankingu znalazła się telewizja TVN 24 (2259 cytowań), a na trzecim – dziennik „Rzeczpospolita” (1931).

Kolejna w zestawieniu rozgłośnia radiowa – Radio ZET – uplasowała się na miejscu 6. z wynikiem 1300 cytowań.

Badanie wykonano na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio, telewizji oraz portali internetowych w których padały nazwy mediów: tytułów prasowych, portali internetowych, stacji radiowych, stacji telewizyjnych lub tytuły ich programów.

Analiza obejmuje wszystkie przekazy, w których cytuje się lub powołuje na doniesienia, które pierwotnie pojawiły się w innych środkach przekazu. Do raportu są kwalifikowane publikacje odwołujące się do artykułów, wypowiedzi, stwierdzeń, które pojawiły się na łamach bądź antenie innego medium, pod warunkiem, że nie są omawiane w kontekście przeglądu mediów oraz nie są przedrukiem z innego medium.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY