RMF FM najchętniej słuchaną stacją radiową w samochodzie

10/03/2014

RMF FM bardzo często towarzyszy słuchaczom podczas codziennej podróży autem. Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown w dni powszednie, podczas dojazdów samochodem do pracy, powrotów do domu, czy też rodzinnych wyjazdów na zakupy stacji słucha 4,1 mln kierowców oraz ich pasażerów. To sprawia, że RMF FM jest najchętniej słuchaną w samochodzie stacją radiową, zdecydowanie wyprzedzającą pod tym względem konkurencyjne rozgłośnie.

Liczba słuchaczy w samochodzie
ogół badanych, dni powszednie
RMF FM 4 095 000
Radio Zet 2 658 000
PR3 1 054 000
PR1 613 000
Źródło: Radio Track, Millward Brown; 12.2013-02.2014; TG: ogół badanych; miejsce słuchania: w samochodzie; dni słuchania: dni powszednie;  wskaźnik słuchalności: zasięg w kwadransach; próba: 15 035.

Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown Radio RMF FM jest niekwestionowanych liderem słuchalności wśród osób w wieku 16-49 lat. W tej komercyjnej grupie słuchaczy RMF FM każdego dnia słucha 31,3% badanych a udział w czasie słuchaniawynosi 24,5%.

Osoby w wieku 16-49 lat udział w czasie słuchania zasięg dzienny
RMF FM 24,5% 31,3%
Radio Zet 17,2% 22,4%
PR3 7,3% 7,7%
PR1 4,0% 5,4%
Źródło: Radio Track, Millward Brown; 12.2013-02.2014; TG: 16-49 lat;  wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba: 12 682.

 

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY