Każdego dnia radio RMF FM gromadzi 36,2% przedstawicieli tej grupy zawodowej, co daje stacji pozycję niekwestionowanego lidera słuchalności w tej grupie.
Właściciele firm | |||
---|---|---|---|
12.2011 – 02.2012 | 01.2012 – 03.2012 | 02.2012 – 04.2012 | |
RMF FM | 33,1% | 34,0% | 36,2% |
Radio ZET | 24,7% | 24,9% | 26,1% |
PR 3 | 16,1% | 15,1% | 17,1% |
PR 1 | 9,6% | 10,5% | 10,0% |
Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC; 12.2011-02.2012, 01.2012-03.2012, 02.2012-04.2012; sytuacja zawodowa: właściciele firm; wskaźnik słuchalności: zasięg dzienny; próba odpowiednio: 1557, 1599, 1621.
Serwisy informacyjne, Fakty RMF FM oraz Fakty Ekonomiczne to ważne i interesujące pozycje programowe dla przedsiębiorców. Dzięki nim stacja jest jednym z najbardziej opiniotwórczych mediów w kraju.
Według raportu Instytutu Monitorowania Mediów w marcu 2012 Radio RMF FM zajęło trzecie miejsce w rankingu najczęściej cytowanych mediów i jest jednocześnie liderem opiniotwórczości wśród stacji radiowych.
RMF FM bezpośrednio współpracuje z BBC i The Economist. Świetnym uzupełnieniem serwisów podawanych na antenie radiowej, jest informacyjny wortal RMF24.pl
Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC,RMF FM jest liderem słuchalności wśród stacji ogólnopolskich w komercyjnej grupie słuchaczy radia.
Zasięg dzienny radia RMF FM wśród osób w wieku 16-49 lat wynosi 35,5%, natomiast udział stacji w czasie słuchania tej grupy wiekowej to obecnie 28,3%.
02.2012 – 04.2012 | ||
---|---|---|
Udział w czasie słuchania | Zasięg dzienny | |
RMF FM | 28,3% | 35,5% |
Radio ZET | 17,0% | 24,1% |
PR 3 | 8,1% | 8,9% |
PR 1 | 4,3% | 6,5% |
Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC; 02.2012-04.2012; osoby w wieku 16-49 lat; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba:12481 .