Udział w czasie słuchania RMF FM to aż 29,6% - więcej niż zsumowany wynik kolejnych trzech stacji w rankingu: Radia ZET (14,4%), Radia ESKA (7,4%) i radiowej Jedynki (5,2%).
Przewaga lidera nad konkurencja utrzymuje się od lat, RMF FM jest najchętniej słuchaną stacją w Polsce od ponad 22 lat!
W najważniejszych dla reklamodawców grupach celowych, również RMF FM jest liderem i również ma tak dużą przewagę nad konkurencją.
W największych polskich miastach i aglomeracjach (pow. 0,5 mln mieszkańców), słuchalność RMF FM wynosi aż 25,0%, podczas gdy Radia ZET – zaledwie 9,5%. Kolejne stacje notują jeszcze niższe wyniki: TOK FM – 8,8%, a ESKA – 6,3%.
Wśród kierowców wynik RMF FM to aż 31,0%. Pozycja kolejnej rozgłośni w rankingu jest ponad dwa razy słabsza – Radio ZET ma tylko 14,6%. Na kolejnych miejscach są: ESKA (7,8%) i Jedynka (4,%).
Wśród top managementu (dyrektorzy, wolne zawody, właściciele firm, pracownicy umysłowi) przewaga lidera jest bardzo podobna. Udział RMF FM w tym targacie to 29,9%, a Radia ZET – 14,9%.
Również wśród osób z wykształceniem średnim i wyższym RMF FM cieszy się gigantyczna popularnością – ma wynik 28,3%. Radio ZET – 14,5%, ESKA – 7,2%, a TOK FM – 4,2%.
W przypadku każdej grupy celowej wynik RMF FM jest wyższy niż zsumowane wyniki kolejnych trzech stacji.
dane: Radio Track, Kantar Polska, 06-08.2023, wskaźnik: udział w czasie słuchania