RMF FM po raz kolejny zdobyło tytuł najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

25/04/2018

Marzec był kolejnym miesiącem z rzędu, w którym radio RMF FM okazało się najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce. Rozgłośnia była cytowana przez inne redakcje częściej niż opiniotwórcze dzienniki czy telewizyjne kanały informacyjne.

Marcowy ranking IMM

Na RMF FM w marcu 2018 roku inne media powoływały się aż 2335 razy. Były to odwołania zarówno do newsów zdobytych przez reporterów i dziennikarzy stacji jak i do wypowiedzi gości Roberta Mazurka, Marcina Zaborskiego i Krzysztofa Ziemca prowadzących w rozgłośni wywiady polityczne.

Kolejne miejsca w rankingu najczęściej cytowanych mediów prowadzonym przez Instytut Monitorowania Mediów zajęły TVN 24 (2283 powołań), TVN (2072), „Rzeczpospolita” (1775) i Onet.pl (1770).

Badanie wykonał IMM na podstawie materiałów z monitoringu prasy, radio, telewizji oraz portali internetowych w których padały nazwy mediów: tytułów prasowych, portali internetowych, stacji radiowych, stacji telewizyjnych lub tytuły ich programów.

Analiza obejmuje wszystkie przekazy, w których cytuje się lub powołuje na doniesienia, które pierwotnie pojawiły się w innych środkach przekazu. Do raportu są kwalifikowane publikacje odwołujące się do artykułów, wypowiedzi, stwierdzeń, które pojawiły się na łamach bądź antenie innego medium, pod warunkiem, że nie są omawiane w kontekście przeglądu mediów oraz nie są przedrukiem z innego medium.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY