Słuchalność stacji ogólnopolskich w 2012 roku Ogół badanych |
||
---|---|---|
Udział w czasie słuchania |
Zasięg dzienny |
|
RMF FM | 24,7% | 29,3% |
Radio Zet | 15,4% | 20,3% |
PR1 | 11,6% | 12,7% |
PR3 | 8,2% | 8,8% |
Źródło: MillwardBrown SMG/KRC; 01-12.2012; TG: ogół badanych; udział w czasie słuchania, zasięg dzienny, próba: 84219.
RMF FM to jedno z najważniejszych źródeł informacji dla Polaków. W dni powszednie Faktów w RMF FM słucha 8,7 miliona Polaków, w soboty 7,2 miliona, w niedzielę 6,7 milionów. To dowód niesłabnącego zaufania, jakim Fakty w RMF FM cieszą się wśród słuchaczy.
Ponad 4,7 miliona Polaków rozpoczyna dzień od „Wstawaj szkoda dnia”- porannej audycji w RMF FM, najlepszego miksu rozrywki, humoru, ciętej riposty oraz informacji i publicystyki. 2 miliony słuchaczy to wierni fani Felietonu Tomasza Olbratowskiego, który z humorem puentuje aktualne wydarzenia. Prawie 2,4 miliona osób codziennie słucha Kontrwywiadu, co czyni audycję Konrada Piaseckiego najpopularniejszym radiowym programem publicystycznym w Polsce.
„Byle do piątku” to idealne pasmo do słuchania w pracy, w domu czy samochodzie. „Byle do piątku” towarzyszy codziennie 7,4 milionom Polaków.
2,3 miliona słuchaczy popołudnie i wieczór spędza z PopListą. Ta bazująca na głosach słuchaczy lista najnowszych przebojów, prowadzona przez Darka Maciborka to nie tylko najpopularniejsza muzyka, ale również interesujące programy, jak na przykład „Historia jednej piosenki” czy plebiscyt „Poplista na koniec świata”.
Naprawdę „Dobry Wieczór” dla 1,1 miliona słuchaczy RMF FM przez cały rok zapewniają Kamil Baleja, Marcin Jędrych i Sławomir Kowalewski.
Słuchalność programów RMF FM w 2012 roku dni powszednie |
||
---|---|---|
Zasięg w kwadransach | Udział w czasie słuchania | |
Wstawaj Szkoda Dnia (5:30-9:00) |
4 738 000 | 24,4% |
Byle do Piątku (9:00-18:00) |
7 362 000 | 26,0% |
PopLista (18:00-21:00) |
2 327 000 | 23,3% |
Dobry Wieczór (21:00-1:00) |
1 132 000 | 20,1% |
Fakty (co godzinę oraz o 6:30, 7:30, 8:30, 15:30, 16:30, 17:30) |
8 677 000 | 25,0% |
Fakty sportowe (6:30, 8:30, 20:00, 21:00, 22:00) |
3 879 000 | 23,4% |
Fakty ekonomiczne (7:30, 12:00, 17:30) |
4 146 000 | 24,7% |
Fakty kulturalne (10:00, 16:30) |
3 498 000 | 25,8% |
Felieton Tomasza Olbratowskiego (7:50) |
1 955 000 | 24,1% |
KontrWywiad (8:02) |
2 359 000 | 24,8% |
W weekend , przez rok 3,3 miliony słuchaczy budzi się z audycją „Wolno Wstać”. W każdą sobotę w „Radiowym Placu Zabaw” Sławomir Kowalewski i Barbara Zielińska podpowiadają prawie 3 milionom odbiorców jak atrakcyjnie zorganizować wypoczynek dla siebie i swoich dzieci. Natomiast w niedzielę, w „Pogotowiu Rodzicielskim”, wraz z 1,7 miliona słuchaczy poszukują odpowiedzi na trudne dziecięce pytania .
„Przepis na Weekend” to jeden z hitów ramówki RMF FM. W każdy weekend Kamil Baleja wraz z ponad 4,8 milionami słuchaczy aktywnie spędza sobotnie i niedzielne przedpołudniarozmawiając z gwiazdami o ich planach i sukcesach oraz radząc, jak najciekawiej spędzić ostatnie dni w tygodniu.
Wieczornego pasma Dobrze Zagrane słucha 3,3 miliona słuchaczy. W tej audycji słuchacze razem z prowadzącymi, Marcinem Jędrychem i Tomaszem Brhelem, mogą uczestniczyć w plebiscycie „Hit na Weekend”, usłyszeć najlepsze „Dźwięki tej samej piosenki”, kultowe „Kawałki starszych panów” i „Kobiet 40+” oraz zadedykować utwór wybranej osobie.
Nocny program RMF FM od 1 w nocy wybiera aż 1,9 miliona Polaków.
Słuchalność programów RMF FM w 2012 roku weekend |
||
---|---|---|
Zasięg w kwadransach | Udział w czasie słuchania | |
Wolno Wstać (06:00-10:00) |
3 296 000 | 23,6% |
Przepis na weekend (10:00-15:00) |
4 778 000 | 24,5% |
Dobrze zagrane I (15:00-19:00) |
3 273 000 | 23,3% |
Dobrze zagrane II (19:00-24:00) |
1 904 000 | 19,2% |
Sobota | ||
Fakty (co godzinę oraz o 6:30, 7:30, 8:30) |
7 187 000 | 23,8% |
Fakty sportowe (8:30, 9:30, 19:00, 20:00, 21:00, 22:00) |
3 476 000 | 22,3% |
Fakty kulturalne (11:00) |
2 009 000 | 24,3% |
Radiowy plac zabaw (8:00-10:00) |
2 957 000 | 24,7% |
Niedziela | ||
Fakty (o każdej pełnej godzinie) |
6 669 000 | 23,0% |
Fakty sportowe (9:00, 10:00, 19:00, 20:00, 21:00, 22:00) |
3 324 000 | 21,6% |
Pogotowie rodzicielskie (9:00-10:00) |
1 687 000 | 21,5% |
Źródło: MillwardBrown SMG/KRC; 01-12.2012; zasięg w kwadransach, udział w czasie słuchania; TG: ogół badanych; weekend, sobota, niedziela; próba odpowiednio:24052, 12035, 12017
Sukces RMF FM jest zasługą ciekawej i zróżnicowanej ramówki, bogatej w rozpoznawalne i lubiane przez Polaków pozycje programowe. RMF FM oferuje to, co w radiu najlepsze – rozrywkę przy znakomitej muzyce oraz najważniejsze i najbardziej aktualne informacje. Także w tym roku Stacja planuje wprowadzenie wiele nowych pozycji, ma także w planach kilka ciekawych akcji marketingowych.