RMF FM rusza z kampanią reklamową „RMF FM – Najfajniejsi Słuchacze”

24/12/2024

Już 25 grudnia startuje nowa kampania reklamowa RMF FM pod hasłem „RMF FM – Najfajniejsi Słuchacze”, która potrwa aż do końca lutego 2025 roku. W spotach i pozostałych materiałach wystąpiły uwielbiane przez Polaków gwiazdy: Sylwia Grzeszczak, Tomasz Karolak oraz grupa twórców internetowych Genzie.

Kampania RMF FM

 

Kampania reklamowa RMF FM Najfajniejsi Słuchacze

Działania promocyjne obejmą szeroki wachlarz kanałów – od ogólnopolskich i tematycznych stacji telewizyjnych, przez platformy VOD i Internet, aż po kina i outdoor. Kampania zapowiada się wyjątkowo dynamicznie i różnorodnie i ma podkreślić niepowtarzalną więź, jaka łączy RMF FM ze swoimi słuchaczami.

Centralnym elementem kampanii będzie konkurs pod tym samym hasłem, w ramach którego RMF FM będzie szukał najfajniejszych słuchaczy, by spełnić im marzenia!

- Chcemy im podziękować. To właśnie dzięki nim RMF FM jest liderem rynku radiowego w Polsce. W kampanii chcemy podziękować im za tę wyjątkową relację, wspólnie celebrować to, co nas łączy, i zachęcać ich do dzielenia się swoimi marzeniami – bo jesteśmy gotowi je spełniać! – mówi Iwona Bołdak, dyrektorka programowa RMF FM.

Za kreację kampanii odpowiada RMF FM, produkcję zrealizowała agencja F25, a planowaniem i zakupem mediów zajęły się zespoły RMF oraz Mindshare.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY