Działania promocyjne obejmą szeroki wachlarz kanałów – od ogólnopolskich i tematycznych stacji telewizyjnych, przez platformy VOD i Internet, aż po kina i outdoor. Kampania zapowiada się wyjątkowo dynamicznie i różnorodnie i ma podkreślić niepowtarzalną więź, jaka łączy RMF FM ze swoimi słuchaczami.
Centralnym elementem kampanii będzie konkurs pod tym samym hasłem, w ramach którego RMF FM będzie szukał najfajniejszych słuchaczy, by spełnić im marzenia!
- Chcemy im podziękować. To właśnie dzięki nim RMF FM jest liderem rynku radiowego w Polsce. W kampanii chcemy podziękować im za tę wyjątkową relację, wspólnie celebrować to, co nas łączy, i zachęcać ich do dzielenia się swoimi marzeniami – bo jesteśmy gotowi je spełniać! – mówi Iwona Bołdak, dyrektorka programowa RMF FM.
Za kreację kampanii odpowiada RMF FM, produkcję zrealizowała agencja F25, a planowaniem i zakupem mediów zajęły się zespoły RMF oraz Mindshare.