RMF FM tej jesieni reklamuje się hasłem „Radio nr 1 w Polsce”. Przygotowanych zostało kilka wersji 10-sekundowych spotów, które promują m.in. poranny program „Wstawaj, szkoda dnia”, loterię„Jesienna Kumulacja”, „Poranną Rozmowę” Roberta Mazurka, „Fakty RMF FM” oraz muzykę graną na antenie.
„Słuchacze w Polsce od lat najczęściej wybierają RMF FM. Codziennie stacja ma blisko 9 mln odbiorców – ze względu na wiarygodność informacji, świetną rozrywkę i najlepszą muzykę.Ma to swoje odzwierciedlenie nie tylko w wynikach słuchalności, ale też w rankingu najbardziej wiarygodnych mediów Reutersa czy badaniu najbardziej opiniotwórczych rozgłośni” – mówi Tadeusz Sołtys, Prezes i Dyrektor Programowy RMF FM.
Kampania obejmie telewizję (TVN, Polsat, kanały tematyczne) i internet (m.in. główne portale horyzontalne). Kreację przygotowało Studio Plankton we współpracy z Działem Promocji RMF FM, media zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare.