RMF FM systematycznie zyskuje w dni powszednie

10/11/2015

Liczba słuchaczy RMF FM w dni powszednie systematycznie wzrasta. Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown zasięg dzienny RMF FM w ciągu ostatnich trzech fal wyraźnie poprawił się. W dni powszednie stacji słucha obecnie 30,7% Polaków.

W efekcie wzrostów powiększyła się przewaga Radia RMF FM nad konkurencją – największe stacje ogólnopolskie w analogicznym okresie tracą lub ich wynik pozostaje na stabilnym poziomie.

Ewolucja zasięgu dziennego stacji ogólnopolskich w dni powszednie
  06-08.2015 07-09.2015 08-10.2015
RMF FM 30,1% 30,3% 30,7%
Radio Zet 19,9% 20,0% 19,7%
PR1 11,4% 11,2% 10,9%
PR3 8,5% 8,7% 8,6%
Źródło: Radio Track Millward Brown; 06-08.2015, 07-09.2015, 08-10.2015; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: zasięg dzienny; dni powszednie; próba (odpowiednio):14976, 14973, 15025.

Radio RMF FM zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera w komercyjnej grupie słuchaczy radia, którą stanowią osoby w wieku 16-49 lat. Według badań Instytutu Millward Brown zasięg dzienny wśród osób w opisywanej grupie wiekowej wynosi 33,8% – każdego dnia ponad 1/3 słuchaczy wybiera Radio RMF FM. Udział stacji w czasie słuchania wśród osób w wieku 16-49 lat wynosi obecnie 27,6% – to więcej niż łączny wynik trzech kolejnych stacji ogólnopolskich w rankingu.

Ranking stacji ogólnopolskich w grupie wiekowej 16-49
  udział w czasie słuchania zasięg dzienny
RMF FM 27,6% 33,8%
Radio Zet 14,7% 21,3%
PR3 7,7% 8,1%
PR1 4,1% 5,3%
Źródło: Radio Track Millward Brown; 08-10.2015; TG: osoby w wieku 16-49 lat; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba: 12362.

 

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY