RMF FM systematycznie zyskuje w komercyjnej grupie słuchaczy

10/10/2014

Systematycznie wzrasta zasięg dzienny RMF FM w komercyjnej grupie słuchaczy radia (osoby w wieku 16-49 lat) w dni powszednie.

Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu Millward Brown każdego dnia ponad 1/3 odbiorców w tym wieku wybiera właśnie Radio RMF FM, a wynik stacji z kwartału na kwartał wyraźnie poprawia się.

Liczba słuchaczy w wieku 16-49 lat w dni powszednie
  1Q 2014 2Q 2014 3Q 2014
RMF FM 33,3% 34,5% 35,2%
Radio Zet 23,1% 23,5% 22,6%
PR3 8,0% 8,2% 7,7%
PR1 5,9% 5,4% 6,8%
Źródło: Radio Track, Millward Brown; 01-03.2014, 04-06.2014, 07-09.2014; TG: osoby w wieku 16-49 lat; wskaźnik słuchalności: zasięg dzienny; dni słuchania: dni powszednie; próba (odpowiednio): 9244, 8870, 8955.

Jak wynika z wrześniowej fali badań Instytutu Millward Brown RMF FM pozostaje niezmiennie liderem słuchalności radia w Polsce. Każdego dnia stacji słucha 27,8% Polaków, a jej udział w czasie słuchania wynosi 23,5%. To zdecydowanie więcej niż wyniki konkurencyjnych, ogólnopolskich stacji radiowych.

Wyniki stacji ogólnopolskich
  udział w czasie słuchania zasięg dzienny
RMF FM 23,5% 27,8%
Radio Zet 14,4% 19,2%
PR1 11,4% 11,9%
PR3 7,2% 7,2%
Źródło: Radio Track, Millward Brown; 07-09.2014; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba: 21096.

 

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY