RMF FM w 100 polskich miastach w specjalnych Strefach Kibica

02/04/2012

Radio RMF FM objęło patronat nad projektem FAN CITY TOUR, w ramach którego, podczas Euro 2012, w 100 polskich miastach powstaną Mobilne Strefy Kibica.

Producentem projektu jest agencja PROWOKATOR na zlecenie Oficjalnych Sponsorów UEFA EURO 2012.

Głównym elementem wszystkich Stref jest nowoczesna ciężarówka promocyjna, zaopatrzona w najnowszej generacji wysuwany ekran diodowy o wymiarach 5m x 2,8m, na którym transmitowane będą mecze. Ciężarówkę wyposażono również w rozkładaną scenę umożliwiającą prowadzenie programu artystycznego.

Przed ciężarówką wyrośnie strefa kibica umożliwiająca oglądanie meczy, strefa rozrywek oraz stref dla smakoszy piłkarskiej kuchni. Podczas całodniowej imprezy w Mobilnej Strefie Kibica FAN CITY TOUR bawić się będzie do kilku tysięcy gości.

Przewidziano konkursy, bicie rekordów, a nawet możliwość wzięcia prawdziwego ślubu. Radio RMF FM przygotuje relacje ze Stref Kibica oraz zorganizuje konkursy dla słuchaczy.

Oglądanie meczów piłkarskich w Mobilnej Strefie FAN CITY TOUR ma także służyć promocji najwyższych standardów kibicowania. Dzięki przyłączeniu się do akcji Stowarzyszenia "Nigdy Więcej", FAN CITY TOUR stanie się okazją do promocji idei "Wykopmy rasizm ze stadionów".

RMF FM

Radio RMF FM jest liderem w komercyjnej grupie słuchaczy radia (osoby w wieku 16-49 lat). Zasięg dzienny stacji wynosi w tej grupie 36,1%, natomiast jej udział w czasie słuchania wynosi 29,6%. Spośród słuchaczy RMF FM 80,3% bardzo dobrze lub dobrze ocenia swoją sytuację materialną.

Źródło: Radio Track MillwardBrown SMG/KRC; 12.2011–02.2012; osoby w wieku 16-49 lat; próba: 12808; struktura słuchaczy według zasięgu dziennego RMF FM; 12.2011–02.2012; próba: 5597.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA PRASY

Maciej A. Brzozowski       Dyrektor PR Grupy Bauer Media w Polsce

ul. Motorowa 1, 04-035 Warszawa        |        maciej.brzozowski@bauer.pl
D0 GÓRY