RMF FM wyznacza nowy kształt rynku radiowego w Polsce

15/05/2009

RMF FM, z miesiąca na miesiąc, bije kolejne rekordy słuchalności, jak do tej pory wydawałoby się, nieosiągalne dla żadnej stacji radiowej. Wyniki z ostatnich fal całkowicie zmieniły układ w jakim funkcjonują rozgłośnie radiowe w Polsce. Od dłuższego czasu obserwujemy zdecydowanego lidera z olbrzymią przewagą na pozostałą częścią rynku.

Udział w rynku słuchalności RMF FM osiągnął poziom 27%. Przewaga lidera nad dalszą stacją w rankingu wynosi obecnie 65% i zwiększa się systematycznie wraz kolejnymi falami. Wskaźnik ten w najlepszy sposób opisuje potencjał reklamowy danej stacji, stanowiąc o sile kampanii klientów w postaci liczby GRP.

Zasięg dzienny radia RMF FM wynosi 35%, co oznacza, że każdego dnia spędza swój czas z tą rozgłośnią ponad 10,5 mln Polaków. Wyniki wskazują, że RMF FM dziennie słucha o 2,9 mln Polaków więcej i średnio o 30 min dłużej niż w przypadku kolejnej stacji. Oznacza to, że również w przypadku kampanii, których celem jest budowanie zasięgu, RMF FM jest bezkonkurencyjny.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA PRASY

Maciej A. Brzozowski       Dyrektor PR Grupy Bauer Media w Polsce

ul. Motorowa 1, 04-035 Warszawa        |        maciej.brzozowski@bauer.pl
D0 GÓRY