RMF FM z kolejnym imponującym wynikiem – stacja przebiła pułap 30% udziału w czasie słuchania!

14/04/2025

Udział RMF FM już ponad dwa razy większy niż kolejnej stacji w rankingu!

RMF FM z kolejnym imponującym wynikiem!

 

Ostatnia fala badań Radio Track (styczeń-marzec 2025) pokazuje fenomenalne wzrosty udziału w czasie słuchania RMF FM, zarówno w stosunku do poprzedniej fali badawczej (grudzień-luty), jak i analogicznej fali rok wcześniej (styczeń-marzec 2024). RMF FM rośnie i posiada już 30,1% udziału w czasie słuchania! W stosunku do pomiaru sprzed roku stacja zyskała aż 0,9 pkt proc. Udział RMF FM jest już ponad dwa razy większy niż kolejnej stacji w rankingu!

Wzrosły też inne wskaźniki słuchalności RMF FM: zasięg dzienny - codziennie stacji słucha już prawie 8 milionów osób w wieku 15-75 lat (7,97 mln) oraz średni czas słuchania – ten wynosi blisko 3 godziny dziennie (170 minut minut). Coraz wyższe wartości odnotowuje słuchanie RMF FM w domu oraz w miejscu pracy, choć niezmiennie najwięcej osób deklaruje słuchanie stacji w samochodzie.

Niewielkie wzrosty udziału w czasie słuchania odnotowały także Radio Maryja, RMF Classic, VOX FM oraz Trójka. Straciły natomiast TOK FM (najwyższy spadek -1,1%), Antyradio, Jedynka, ESKA Rock oraz Polskie Radio 24. 

Wartości udziału bliskie ubiegłorocznym zachowały Radio ZET, Radio Wnet oraz Dwójka.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY