RMF FM z najwyższą słuchalnością od 10 miesięcy

16/11/2012

Systematycznie rośnie udział w czasie słuchania RMF FM, obecnie wynosi 25,6 proc. – wynika z najnowszej fali badania Radio Track. Oznacza to, że więcej niż co czwarta minuta poświęcona na słuchanie stacji radiowych przez dorosłych Polaków przypada na RMF FM.

Udział RMF FM w okresie sierpień – październik po raz kolejny z rzędu był wyższy o ponad 10 punktów procentowych od wyniku kolejnej w rankingu stacji ogólnopolskiej. Zasięg dzienny wynosi 29,6 proc., co oznacza, że każdego dnia z RMF FM spędza czas 8,9 mln Polaków.

  UDZIAŁ W CZASIE SŁUCHANIA
 

06-08.2012

07-09.2012

08-10.2012

RMF FM

25,1%

25,3%

25,6%

Radio Zet 15,2% 14,8% 15,2%
PR1 12,6% 12,9% 12,0%
PR3 8,7% 8,6% 8,0%

Źródło:Radio Track, Millward Brown SMG/KRC, wszyscy 15-75 lat, próba odpowiednio: 21056, 21048, 21040

W grupie komercyjnej, czyli wśród osób w wieku 16-49 lat, zasięg dzienny RMF FM wynosi  35,7 proc., co oznacza, że stacja ma każdego dnia 6,6 mln słuchaczy z targetu.

Udział w czasie słuchania w targecie komercyjnym wynosi 29,7 proc., co jest najwyższym wynikiem w tym roku. Tutaj przewaga RMF FM nad kolejną stacją w rankingu jest jeszcze wyższa – stacja notuje wynik o 85% wyższy.

  UDZIAŁ W CZASIE SŁUCHANIA (TARGET: 16-49 LAT)
 

06-08.2012

07-09.2012

08-10.2012

RMF FM

29,3%

29,5%

29,7%

Radio Zet 16,5% 15,8% 16,1%
PR3 8,4% 8,4% 7,9%
PR1 5,8% 5,9% 5,4%

Źródło:Radio Track, Millward Brown SMG/KRC, wszyscy 16-49 lat, próba odpowiednio: 13126, 13104, 12927

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY