Udział RMF FM w okresie sierpień – październik po raz kolejny z rzędu był wyższy o ponad 10 punktów procentowych od wyniku kolejnej w rankingu stacji ogólnopolskiej. Zasięg dzienny wynosi 29,6 proc., co oznacza, że każdego dnia z RMF FM spędza czas 8,9 mln Polaków.
UDZIAŁ W CZASIE SŁUCHANIA | |||
---|---|---|---|
06-08.2012 |
07-09.2012 |
08-10.2012 |
|
RMF FM |
25,1% |
25,3% |
25,6% |
Radio Zet | 15,2% | 14,8% | 15,2% |
PR1 | 12,6% | 12,9% | 12,0% |
PR3 | 8,7% | 8,6% | 8,0% |
Źródło:Radio Track, Millward Brown SMG/KRC, wszyscy 15-75 lat, próba odpowiednio: 21056, 21048, 21040
W grupie komercyjnej, czyli wśród osób w wieku 16-49 lat, zasięg dzienny RMF FM wynosi 35,7 proc., co oznacza, że stacja ma każdego dnia 6,6 mln słuchaczy z targetu.
Udział w czasie słuchania w targecie komercyjnym wynosi 29,7 proc., co jest najwyższym wynikiem w tym roku. Tutaj przewaga RMF FM nad kolejną stacją w rankingu jest jeszcze wyższa – stacja notuje wynik o 85% wyższy.
UDZIAŁ W CZASIE SŁUCHANIA (TARGET: 16-49 LAT) | |||
---|---|---|---|
06-08.2012 |
07-09.2012 |
08-10.2012 |
|
RMF FM |
29,3% |
29,5% |
29,7% |
Radio Zet | 16,5% | 15,8% | 16,1% |
PR3 | 8,4% | 8,4% | 7,9% |
PR1 | 5,8% | 5,9% | 5,4% |
Źródło:Radio Track, Millward Brown SMG/KRC, wszyscy 16-49 lat, próba odpowiednio: 13126, 13104, 12927