Udział RMF FM w czasie słuchania wśród osób w wieku 15-75 lat osiąga 26,3%.
Stacji codziennie słucha 31,9% Polaków,co oznacza, że audytorium RMF FM jest większe od następnej w rankingu stacji radiowej o 2,8 miliona osób.
maj 2011 : lipiec 2011 | czerwiec 2011 : sierpień 2011 | lipiec 2011 : wrzesień 2011 | |
---|---|---|---|
RMF FM | 25,5% | 25,9% | 26,3% |
Radio ZET | 16,6% | 16,4% | 16,5% |
PR 1 | 11,7% | 11,7% | 11,7% |
PR 3 | 8,0% | 8,0% | 7,9% |
Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, 05-07.2011, 06-08.2011 07-09.2011, ogół badanych,
wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, próba odpowiednio 21061, 21064, 21040.
maj 2011 : lipiec 2011 | czerwiec 2011 : sierpień 2011 | lipiec 2011 : wrzesień 2011 | |
---|---|---|---|
RMF FM | 30,9% | 31,3% | 31,9% |
Radio ZET | 22,5% | 22,4% | 22,6% |
PR 1 | 13,3% | 13,8% | 13,8% |
PR 3 | 8,8% | 9,1% | 9,1% |
Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, 05-07.2011, 06-08.2011 07-09.2011, ogół badanych,
wskaźnik słuchalności: zasięg dzienny, próba odpowiednio 21061, 21064, 21040.
W atrakcyjnej dla reklamodawców grupie docelowej - osoby w wieku 16-49 lat - RMF FM jest niekwestionowanym liderem słuchalności.
Udział stacji w czasie słuchania tej grupy stale wzrasta i wynosi obecnie 31,3%. W wyniku tego dystans pomiędzy RMF FM a pozostałymi, największymi stacjami ogólnopolskimi powiększa się.
Druga stacja w rankingu w grupie „komercyjnej" systematycznie traci udziały.
maj 2011 : lipiec 2011 | czerwiec 2011 : sierpień 2011 | lipiec 2011 : wrzesień 2011 | |
---|---|---|---|
RMF FM | 30,4% | 30,5% | 31,3% |
Radio ZET | 17,9% | 17,8% | 17,7% |
PR 1 | 7,9% | 8,1% | 7,6% |
PR 3 | 4,4% | 4,7% | 4,6% |
Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, 05-07.2011, 06-08.2011 07-09.2011, osoby w wieku 16-49 lat,
wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, próba odpowiednio: 12542, 12714, 12723.