RMF FM zyskuje w komercyjnej grupie słuchaczy

10/12/2012

Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC RMF FM stabilnie zwiększa swój udział w czasie słuchania w komercyjnej grupie słuchaczy radia (osoby w wieku 16-49 lat).

Obecnie wynosi on 29,9%, dzięki czemu RMF FM plasuje się na pozycji niekwestionowanego lidera w tej grupie odbiorców. Wzrost jest wyraźny w stosunku do okresu przedwakacyjnego.

Wyraźnie widać, że ta atrakcyjna z punktu widzenia reklamodawców grupa słuchaczy zdecydowanie najczęściej wybiera radio RMF FM.

 

 

Udział w czasie słuchania;
osoby w wieku 16-49 lat

04-06.2012

07-09.2012

08-10.2012

09-11.2012

RMF FM

28,3%

29,4%

29,7%

29,9%

Radio ZET

17,2%

15,8%

16,1%

16,5%

PR3

8,4%

8,4%

7,9%

7,3%

PR1

4,6%

5,9%

5,4%

4,9%

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC; 04-06.2012, 07-09.2012, 08-10.2012, 09-11.2012; TG: osoby w wieku 16-49 lat; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania; próba odpowiednio:12683, 12758,12358 ,12245.

Radio RMF FM jest niezmiennie niekwestionowanych liderem słuchalności radia w Polsce. Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC udział RMF FM w czasie słuchania wynosi obecnie 25,3%. Każdego dnia 28,7% Polaków włącza RMF FM. To o 46% więcej niż wynosi wynik następnej w rankingu słuchalności ogólnopolskiej stacji radiowej.

 

Ogół badanych

Udział w czasie słuchania

Zasięg dzienny

RMF FM

25,3%

28,7%

Radio ZET

15,2%

19,7%

PR1

11,1%

12,0%

PR3

7,5%

7,8%

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC; 09-11.2012; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba: 21048.

 

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA PRASY

Maciej A. Brzozowski       Dyrektor PR Grupy Bauer Media w Polsce

ul. Motorowa 1, 04-035 Warszawa        |        maciej.brzozowski@bauer.pl
D0 GÓRY