Obecnie wynosi on 29,9%, dzięki czemu RMF FM plasuje się na pozycji niekwestionowanego lidera w tej grupie odbiorców. Wzrost jest wyraźny w stosunku do okresu przedwakacyjnego.
Wyraźnie widać, że ta atrakcyjna z punktu widzenia reklamodawców grupa słuchaczy zdecydowanie najczęściej wybiera radio RMF FM.
|
Udział w czasie słuchania; |
|||
04-06.2012 |
07-09.2012 |
08-10.2012 |
09-11.2012 |
|
RMF FM |
28,3% |
29,4% |
29,7% |
29,9% |
Radio ZET |
17,2% |
15,8% |
16,1% |
16,5% |
PR3 |
8,4% |
8,4% |
7,9% |
7,3% |
PR1 |
4,6% |
5,9% |
5,4% |
4,9% |
Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC; 04-06.2012, 07-09.2012, 08-10.2012, 09-11.2012; TG: osoby w wieku 16-49 lat; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania; próba odpowiednio:12683, 12758,12358 ,12245.
Radio RMF FM jest niezmiennie niekwestionowanych liderem słuchalności radia w Polsce. Jak wynika z najnowszej fali badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC udział RMF FM w czasie słuchania wynosi obecnie 25,3%. Każdego dnia 28,7% Polaków włącza RMF FM. To o 46% więcej niż wynosi wynik następnej w rankingu słuchalności ogólnopolskiej stacji radiowej.
|
Ogół badanych |
|
Udział w czasie słuchania |
Zasięg dzienny |
|
RMF FM |
25,3% |
28,7% |
Radio ZET |
15,2% |
19,7% |
PR1 |
11,1% |
12,0% |
PR3 |
7,5% |
7,8% |
Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC; 09-11.2012; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba: 21048.