RMF MAXX otrzymało nagrodę jako najlepsza sieć radiowa i jest jedyną naziemną rozgłośnią (nadającą na FM) wyróżnioną w tym roku przez „MMP” w raporcie „Nadawcy 2022”. Redakcja uzasadnia wybór sieci RMF MAXX: „Nagradzamy ją za twórcze podejście do gustów słuchaczy, szybkie reagowanie na ich potrzeby i przemyślaną strategię programową”. Magazyn podkreśla też, że w tym roku RMF MAXX osiągnęło rekordowe wyniki słuchalności: miało najwyższy w swojej historii udział w czasie słuchania (4,4%), średni czas słuchania (143 minuty) i znajomość brandu (18,8%). I wymienia akcje, które przyczyniły się do tych sukcesów, takie jak „Lato #naMAXXa”, „Glamour Toujours” czy udział w trasie koncertowej sanah.
Wyróżnienie redakcja „MMP” przyznała natomiast informacyjno-muzycznemu Radiu RMF24 zauważając, że to „radio internetowe odgrywa coraz większą rolę w strategii Grupy”.
„Jesienna ramówka internetowego Radia RMF24 została wzbogacona o szereg treści niedostępnych nigdzie indziej, a polityka personalna (pasma prowadzone przez Tomasza Terlikowskiego i Marcina Jędrycha) grupy również wskazuje, jak ważną rolę to radio odgrywa w jej strategii” – pisze „MMP”.
Magazyn zauważa stałe rozbudowywanie ramówki radia, wprowadzanie pasm weekendowych, takich jak „Przegląd zagraniczny” czy zwiększenie częstotliwości emisji „Faktów”.
Oprócz dwóch rozgłośni Grupy RMF, „Media Marketing Polska” w części dotyczącej nadawców audio nagrodził w tym roku także: Radio Nowy Świat i Radio 357 (w kategorii Nowa Jakość) oraz Onet Audio (Platforma Podcastowa Roku).
„Media Marketing Polska” to jeden z największych polskich magazynów poświęconych reklamie, marketingowi, zagadnieniom public relations i rynkowi medialnemu. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach. Ukazuje się od 1993 roku.