RMF MAXX oferuje możliwość emisji przekazów reklamowych na szczeblu lokalnym, regionalnym oraz ponadregionalnym - w ramach całej sieci. W ofercie rozgłośni znajdują się także formy niestandardowe, w tym sponsoring programów, konkursy oraz akcje plenerowe.
Doradcy handlowi Grupy RMF pozostają do dyspozycji Klientów w każdym z regionów, na których rozgłośnia nadaje swój program. Radiowe kampanie reklamowe zostaną profesjonalnie zaplanowane i zrealizowane z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi analitycznych i planerskich. Zespół Grupy RMF zadba o to, by zainwestowane budżety Klientów przyniosły wymierne efekty.
Uruchomienie pierwszej rozgłośni RMF MAXX w Krakowie zostało nagrodzone tytułem „Debiut Roku” w konkursie Media Trendy. Każda ze stacji skupionych w sieci ma charakter lokalnego radia grającego nowe, aktualne przeboje oraz największe hity. Na antenie goszczą lokalne Flesze, prognozy pogody oraz informacje o najciekawszych lokalnych wydarzeniach muzycznych, kulturalnych i rozrywkowych.
W poszczególnych pasmach programowych słuchacze otrzymują olbrzymią dawkę rozrywki i humoru. Wśród licznych propozycji znajdą m.in. listę „HOP-BĘC” – jedną z najbardziej popularnych list przebojów w Polsce, nadawaną do 2002 roku na antenie RMF FM. Oprócz tego w każdym z pasm proponujemy słuchaczom konkursy oraz zabawy z aktywnym udziałem słuchaczy, równiez poprzez aplikację MAXX Connect.
RMF MAXX to także niekonwencjonalna promocja i niestandardowe pomysły dotarcia do słuchaczy. Stacja chętnie patronuje lokalnym i ogólnopolskim wydarzeniom muzycznym oraz organizuje szereg eventów, w tym m.in. „MAXXsessions” czy „Ibiza na MAXXa”. Radio jest także współorganizatorem największej klubowej imprezy sylwestrowej w Europie – Wow! Night Music Square Session na krakowskim Rynku.
wyniki słuchalności rozgłośni Grupy RMF i oferowanych przez nią pakietów handlowych
aktualne cenniki oraz ogólne warunki umów stacji radiowych i pakietów handlowych
posłuchaj rozgłośni Grupy RMF na platformie internetowej RMFon.pl