RMF MAXXX – podsumowanie 2012 roku

16/01/2013

Każdego dnia RMF MAXXX włącza 1,6 mln słuchaczy, z czego 1,1 miliona to osoby ze ścisłego targetu rozgłośni, czyli w wieku 18-34 lata. Według badań Radio Track realizowanych przez MillwardBrown Blisko 2/3 słuchaczy sieci to osoby pracujące, z dochodem na gospodarstwo powyżej 2,5 tys. zł. Co trzeci deklaruje, że ma bardzo dobrą sytuację materialną.

Codziennie już od świtu najświeższe hity i świetną rozrywkę gwarantują w porannym programie „Dobry dzień dobry” Marek Rusinek i Robert „Karpiu” Karpowicz. W dni powszednie to pasmo, znane z takich konkursów jak „Prawda czy fałsz”, „Wyrwane z kontekstu” czy „Powtórz TO”, gromadzi  660 tysięcy  słuchaczy.

W paśmie „Byle do obiadu” RMF MAXXX słucha każdego dnia 655 tysięcy  osób. Każda z nich ma szansę na zgarnięcie cennych nagród rzeczowych i pieniężnych w loteriach SMS-owych stacji.

Najpopularniejszy program RMF MAXXX to popołudniowe „I wszystko gra”Irka Jakubka. Prowadzone przez niego popołudniowe show słucha  732 tysięcy  osób.

Wieczór w RMF MAXXX to kultowa lista przebojów „HOP BĘC”, gromadząca 578 tysięcy  słuchaczy, a wieczorne „Hity są Wasze” – 413 tysięcy.

Słuchalność programów RMF MAXXX

w dni powszednie w 2012 roku

 

Zasięg w kwadransach

Udział w czasie słuchania

„Dobry Dzień dobry”
(6:30-10:00)

660 000

2,3%

„Byle do obiadu”
(10:00-14:00)

655 000

2,9%

„I wszystko gra”
(14:00-17:00)

732 000

3,4%

Lista „HOP BĘC”
(17:00-20:00)

578 000

4,2%

„Hity są Wasze”
(20:00-24:00)

413 000

5,1%

Źródło: Radio Track, MillwardBrown; 01-12.2012; TG: ogół badanych; udział w czasie słuchania, zasięg w kwadransach, próba: 60156.

 

W weekendy to słuchacze decydują co jest grane na antenie, a piosenki mogą zadedykować swoim znajomym i przyjaciołom. Karolina Kowalska prezentuje pozdrowienia i życzenia słuchaczy w „Hitach na zamówienie”. W soboty i niedziele ten program gromadzi 685 tysięcy osób.

W sobotnie wieczory RMF MAXXX proponuje suplement do listy „HOP BĘC” czyli „HOP BĘC in da MIX”, którego słuchało 467 tysięcy osób, a potem słynny w całej Europie program holenderskiego DJ’a Tiësto – „Tiësto’s Club Life”, z którym spędza cztery sobotnie godziny 216 tysięcy osób.

Niedziele to w RMF MAXXX m.in. program „MAXXX TOP 40”, czyli 40 utworów, które w minionym tygodniu były najczęściej odtwarzane na antenie i najczęściej poszukiwane przez słuchaczy i internautów na stronie rmfmaxxx.pl. Pasmo gromadzi  554 tysięcy osób.

Słuchalność programów RMF MAXXX

w weekendy w 2012 roku

 

Zasięg w kwadransach

Udział w czasie słuchania

„Hit za hitem”

(9:00-14:00)

727 000

3,0%

„Hity na zamówienie”
(14:00-18:00)

685 000

3,8%

„HOP BĘC in da MIX”
(soboty 18:00-22:00)

467 000

4,2%

„Tiësto’s Club Life”
(soboty 22:00-2:00)

216 000

5,8%

„MAXXX TOP 40”

(niedziele 18:00-22:00)

554 000

4,8%

Źródło: Radio Track, MillwardBrown; 01-12.2012; TG: ogół badanych; udział w czasie słuchania, zasięg w kwadransach, próba: 12031.

W ubiegłym roku sieć RMF MAXXX powiększyła się o nową rozgłośnię – we wrześniu uruchomiono radio RMF MAXXX Wrocław. W czwartym kwartale zasięg tej stacji wyniósł 3,1%, a w grupie docelowej – 5,1%.

RMF MAXXX to dynamicznie rozwijająca się sieć radiowa. W jej skład wchodzi aktualnie 19 stacji lokalnych i regionalnych dysponujących 33 nadajnikami naziemnymi.  Nadaje muzykę w formacie CHR w największych miastach Polski, dostępna jest również na platformie internetowej RMFon.pl. Ze stacją związany jest także serwis internetowy zawierający bogate treści muzyczne, kulturalne i społecznościowe.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY