RMF MAXXX – wzrost liczby słuchaczy w 2011

12/01/2012

Z roku na rok zwiększa się liczba osób, które codziennie włączają RMF MAXXX. W 2011 roku każdego dnia stację włączało 1,61 miliona osób.

RMF MAXXX powiększa także wyraźnie zasięg w swojej grupie docelowej (18-34 lata) oraz wśród słuchaczy w komercyjnej grupie wiekowej (16-49 lat), skupiającej większość budżetów reklamowych.

  2009 2010 2011
Zasięg dzienny RMF MAXXX
Grupa komercyjna 16-49 lat 7,4% 7,6% 8,0%
Grupa docelowa 18-34 lata 10,0% 10,2% 10,7%
Ogół badanych 1,49 mln 1,50 mln 1,61 mln

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, próba odpowiednio: 52287, 50519, 50977, 29166, 28861, 28927, 86563, 84168, 84220.

 

Słuchacze RMF MAXXX to osoby dynamiczne, mobilne, otwarte na świat mediów, na co dzień mające dostęp do nowoczesnych technologii. Są to osoby, które błyskawicznie wychwytują wszelkie nowości, czerpiąc na ich temat informacje z różnych źródeł. Praktycznie wszyscy słuchacze stacji mają dostęp do Internetu, 3/4 posiada komputer stacjonarny, prawie 2/3 laptopa. Większość spośród nich korzysta z telewizji satelitarnej, lub kablowej. Dzięki temu przekaz reklamowy w RMF MAXXX stanowi możliwość dotarcia do atrakcyjnej grupy, a także doskonale koresponduje z komunikatem zamieszczonych w pozostałych mediach.

Struktura słuchaczy

Słuchacze

RMF MAXXX

Ogół badanych Affinity Index
Dostęp do Internetu (w domu) 94,2% 79,9% 118
Komputer stacjonarny 76,2% 63,6% 120
Laptop (notebook) 63,1% 50,9% 124
Telewizja satelitarna 64,5% 51,9% 124
Telewizja kablowa 51,8% 43,4% 119
Odtwarzacz CD/DVD 77,8% 66,3% 117
Telewizor plazmowy/LCD 64,8% 53,0% 122
Odtwarzacz mp3/mp4 58,0% 38,6% 150
Wieża hi-fi 55,8% 43,8% 127

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC,01-12.2011; TG: słuchacze RMF MAXXX( struktura słuchaczy według zasięgu dziennego stacji), ogół badanych; próba odpowiednio: 4677, 84220.

 

RMF MAXXX to dynamicznie rozwijająca się sieć radiowa. W jej skład wchodzi aktualnie 18 stacji lokalnych i regionalnych nadających w największych miastach Polski, dostępnych również na platformie internetowej RMFon. Ze stacją związany jest również serwis internetowy zawierający bogate treści muzyczne, kulturalne i społecznościowe.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY