RMF MAXXX powiększa także wyraźnie zasięg w swojej grupie docelowej (18-34 lata) oraz wśród słuchaczy w komercyjnej grupie wiekowej (16-49 lat), skupiającej większość budżetów reklamowych.
2009 | 2010 | 2011 | |
---|---|---|---|
Grupa komercyjna 16-49 lat | 7,4% | 7,6% | 8,0% |
Grupa docelowa 18-34 lata | 10,0% | 10,2% | 10,7% |
Ogół badanych | 1,49 mln | 1,50 mln | 1,61 mln |
Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, próba odpowiednio: 52287, 50519, 50977, 29166, 28861, 28927, 86563, 84168, 84220.
Słuchacze RMF MAXXX to osoby dynamiczne, mobilne, otwarte na świat mediów, na co dzień mające dostęp do nowoczesnych technologii. Są to osoby, które błyskawicznie wychwytują wszelkie nowości, czerpiąc na ich temat informacje z różnych źródeł. Praktycznie wszyscy słuchacze stacji mają dostęp do Internetu, 3/4 posiada komputer stacjonarny, prawie 2/3 laptopa. Większość spośród nich korzysta z telewizji satelitarnej, lub kablowej. Dzięki temu przekaz reklamowy w RMF MAXXX stanowi możliwość dotarcia do atrakcyjnej grupy, a także doskonale koresponduje z komunikatem zamieszczonych w pozostałych mediach.
Struktura słuchaczy |
Słuchacze RMF MAXXX |
Ogół badanych | Affinity Index |
Dostęp do Internetu (w domu) | 94,2% | 79,9% | 118 |
Komputer stacjonarny | 76,2% | 63,6% | 120 |
Laptop (notebook) | 63,1% | 50,9% | 124 |
Telewizja satelitarna | 64,5% | 51,9% | 124 |
Telewizja kablowa | 51,8% | 43,4% | 119 |
Odtwarzacz CD/DVD | 77,8% | 66,3% | 117 |
Telewizor plazmowy/LCD | 64,8% | 53,0% | 122 |
Odtwarzacz mp3/mp4 | 58,0% | 38,6% | 150 |
Wieża hi-fi | 55,8% | 43,8% | 127 |
Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC,01-12.2011; TG: słuchacze RMF MAXXX( struktura słuchaczy według zasięgu dziennego stacji), ogół badanych; próba odpowiednio: 4677, 84220.
RMF MAXXX to dynamicznie rozwijająca się sieć radiowa. W jej skład wchodzi aktualnie 18 stacji lokalnych i regionalnych nadających w największych miastach Polski, dostępnych również na platformie internetowej RMFon. Ze stacją związany jest również serwis internetowy zawierający bogate treści muzyczne, kulturalne i społecznościowe.