W okresie listopad 2018 – styczeń 2019 RMF MAXXX słuchało codziennie 1,823 mln osób – to najwięcej w 15-letniej historii sieci. Po raz pierwszy RMF MAXXX prześcignął radiową Trójkę, której słuchalność spadła do poziomu 1,772 mln osób.
Na rekordowo wysokim poziomie jest również udział w czasie słuchania, który po raz pierwszy osiągnął poziom 4 proc., co oznacza wzrost w porównaniu do analogicznego okresu sprzed roku aż o 25%. Wzrósł także zasięg tygodniowy (o 5,4%) i średni czas słuchania (o 2,2%).
„Bardzo fajnie zaczyna się nasz jubileuszowy rok. Ewidentnie sprawdza się zarówno ramówka, jak i muzyka grana w RMF MAXXX. Mam nadzieję, że atrakcje, które przygotowaliśmy z okazji 15 urodzin RMF MAXXX przyciągną do nas nowych Słuchaczy i pozytywnie zaskoczą obecnych” – mówi Jarosław Pioterczak, Dyrektor Programowy RMF MAXXX.
W ramach obchodów urodzin już od stycznia stacja wprowadziła nową oprawę – w jinglach głosu użyczyła Margaret. Na antenie pojawił się też nowy program – „MAXXXstory”, nadawany w każdą niedzielę o 17-tej, w którym usłyszeć można historyczne dźwięki z różnych programów sprzed lat, opowieści Słuchaczy oraz Artystów związane ze stacją oraz hity, obecne na antenie w ostatnich 15 latach.
RMF MAXXX to grupa 22 stacji lokalnych i regionalnych, skierowanych do osób w wieku 18-34 lata. Sieć prezentuje program muzyczny w formacie CHR (Contemporary Hit Radio). Każda ze stacji skupionych w sieci ma charakter lokalnego radia grającego nowe, aktualne przeboje oraz największe hity. Na antenie goszczą lokalne serwisy informacyjne, prognozy pogody oraz wiadomości o najciekawszych lokalnych wydarzeniach muzycznych, kulturalnych i rozrywkowych.
źródło: Radio Track, Kantar Polska, 11.2018-01.2019 vs. 11.2017-01.2018, TG: wszyscy 15-75 lat