RMF MAXXX znacznie zwiększa słuchalność

13/04/2010

Radio RMF MAXXX w pierwszym kwartale 2010 roku zanotowało udział w rynku na poziomie 3,1%, czyli o 29% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Jak wynika z badań słuchalności Instytutu MillwardBrown SMG/KRC, zasięg tygodniowy Radia RMF MAXXX wynosi 7,2 mln słuchaczy, co jest najlepszym wynikiem w historii rozgłośni.

W ciągu dnia słucha tej stacji 1,5 mln Polaków (Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC (IQ 2010 vs IQ 2009). Wśród osób w wieku 15-34 lat zasięg dzienny Radia RMF MAXXX wzrósł do 10,2%, a udział w rynku wynosi już 7,1%.

Audytorium RMF MAXXX to osoby, które założyły własne rodziny, rozpoczęły dorosłe życie lub właśnie w nie wkraczają. Spora część z nich tworzy samodzielne gospodarstwa domowe.
Wiąże się to ze wzmożoną aktywno ścią konsumpcyjną. Słuchacze radia RMF MAXXX inwestują we własne cztery kąty, wyposażają mieszkania, remontują je, a także kupują samochody, czy motocykle. Chętnie korzystają z różnych rozrywek, chodzą do kin, restauracji, barów, uczestniczą w koncertach i kupują płyty CD i DVD. Bardzo intensywnie spędzają czas wolny, jeżdżą na weekendy, wakacje, także za granicę, korzystając z usług biur podróży. Są na bieżąco z wszelkimi gadżetami i nowinkami technicznym, w telefonach komórkowych cenią sobie nowoczesne funkcje, często wymieniają swój sprzęt RTV-AGD, telefon czy komputer (na podstawie porównania struktury słuchaczy RMF MAXXX i indeksu dopasowania, badanie Target Group Index, MillwardBrown SMG/KRC, 2009.01-12, próba odpowiednio: 1397, 48848).

W skład RMF MAXXX wchodzi aktualnie 15 stacji nadających w 24 miastach całej Polski, a także w Internecie i na platformach cyfrowych. Program oparty jest o muzykę w formacie CHR (Contemporary Hit Radio).

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA PRASY

Maciej A. Brzozowski       Dyrektor PR Grupy Bauer Media w Polsce

ul. Motorowa 1, 04-035 Warszawa        |        maciej.brzozowski@bauer.pl
D0 GÓRY