RMF24.pl w nowej odsłonie

04/09/2013

Rmf24.pl wprowadza od września nowy layout, dzięki któremu strona stała się jeszcze bardziej wyrazista, czytelna i nowoczesna. Obecnie znajduje się na niej dużo więcej zdjęć, a bardziej widoczne tytuły i przejrzyste menu główne, ułatwiają nawigację.

„Stawiamy na fakty, przedstawiamy je nie tylko szybko i rzetelnie, ale także w nowej formie graficznej. Pokazujemy nasz związek z Faktami RMF FM” – mówi szefowa rmf24.pl, Monika Kamińska.  Tuż obok najważniejszych informacji dnia umieszczono player z możliwością odsłuchania najnowszego antenowego wydania serwisu informacyjnego. Na stronie można także odsłuchać inne programy  informacyjne RMF FM.

Na odświeżonej stronie rmf24.pl znajdzie się także więcej opinii i komentarzy, nie tylko dziennikarzy Stacji.  Swoje felietony i blogi będą publikować znani politycy, publicyści i młodzi naukowcy. Ich nazwiska zostaną przedstawione już wkrótce.

W zakładce Gorąca Linia RMF FM  pojawia się nowa, ważna, podstrona - INTERWENCJA RMF FM. Prośby o pomoc słuchacze i internauci mogą przesyłać za pomocą formularza www.  Co piątek, na stronie RMF24 i w  Faktach RMF FM, od 9 do 15, dziennikarze omówią wybrany problem i sposób, w jaki pomogli go rozwiązać.

Na kolejnej nowej podstronie (zakładka Tylko w RMF24)znajdą się polecane przez internautów miejsca i  lokalne inicjatywy. Dzięki specjalnej formatce będzie można  zgłaszać – i wybierać w głosowaniu online -  iejscowości, które powinni odwiedzić dziennikarze RMF FM w sobotnich Faktach z Twojego Miasta. 

WWW.RMF24.PL to najświeższe informacje z Polski z zagranicy przygotowane przez dziennikarzy najpopularniejszej polskiej radiostacji. Portal uzupełnia i poszerza Fakty RMF FM, których każdego dnia słucha średnio 8,1 mln Polaków (MillwardBrown, 2 kwartał 2013). Pozwala też na większą interakcję ze słuchaczami - między innymi dzięki możliwości bieżącego komentowania materiałów.

Jak wynika z badań GemiusTraffic, w lipcu 2013 serwis informacyjny RMF24.pl odwiedziło 1,1 mln unikalnych użytkowników. To o 10,9% więcej niż w lipcu ubiegłego roku. Liczba odsłon wynosiła w lipcu 2013 5,1 mln.

Źródło: audyt site-centric gemiusTraffic, Gemius SA.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA PRASY

Maciej A. Brzozowski       Dyrektor PR Grupy Bauer Media w Polsce

ul. Motorowa 1, 04-035 Warszawa        |        maciej.brzozowski@bauer.pl
D0 GÓRY