Rośnie słuchalność RMF FM – stacja ma 3 miliony więcej słuchaczy niż konkurencja

08/11/2011

Jak wynika z badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC RMF FM systematycznie powiększa swoje audytorium – znacząco wzrasta zarówno zasięg dzienny, jak i udział stacji w czasie słuchania.

RMF FM codziennie słucha 32,2% Polaków w wieku 15-75 lat. Oznacza to, że różnica w wielkości dziennego audytorium pomiędzy RMF FM a następną w rankingu stacją wzrosła do prawie 3,0 milionów osób.

Udział RMF FM w czasie słuchania wynosi 27,2% i ciągle rośnie.

  czerwiec 2011 : sierpień 2011 lipiec 2011 : wrzesień 2011 sierpień 2011 : październik 2011
Udział w czasie słuchania
RMF FM 25,9% 26,3% 27,2%
Radio ZET 16,4% 16,5% 16,1%
PR 1 11,7% 11,7% 11,1%
PR 3 8,0% 7,9% 8,2%

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, 06-08.2011, 07-09.2011, 08-10.2011, ogół badanych,

wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, próba odpowiednio: 21064, 21040, 21029.

Zasięg dzienny
  czerwiec 2011 : sierpień 2011 lipiec 2011 : wrzesień 2011 sierpień 2011 : październik 2011
RMF FM 31,3% 31,9% 32,2%
Radio ZET 22,4% 22,6% 22,4%
PR 1 13,8% 13,8% 13,5%
PR 3 9,1% 9,1% 9,1%

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, 06-08.2011, 07-09.2011, 08-10.2011, ogół badanych,

wskaźnik słuchalności: zasięg dzienny, próba odpowiednio: 21064, 21040, 21029.

 

W komercyjnej grupie słuchaczy, która cieszy się coraz większym zainteresowaniem reklamodawców (osoby w wieku 16-49 lat), RMF FM jest niekwestionowanym liderem słuchalności.

Udział stacji w czasie słuchania tej grupy stale wzrasta i wynosi obecnie 31,4%.

W wyniku tego dystans pomiędzy RMF FM a pozostałymi, największymi stacjami ogólnopolskimi powiększa się.

RMF FM codziennie przyciąga 39,1% osób w wieku 16-49 lat – to o 45,4% więcej niż wynosi zasięg dzienny następnej w rankingu stacji.

 

Osoby w wieku 16-49 lat

sierpień 2011 : październik 2011

  Udział w czasie słuchania Zasięg dzienny
RMF FM 31,4% 39,1%
Radio ZET 17,8% 26,9%
PR 3 7,8% 9,0%
PR 1 4,2% 6,8%

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, 08-10.2011, osoby w wieku 16-49 lat

wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny;  próba.12750.

 

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY