RMF FM codziennie słucha 32,2% Polaków w wieku 15-75 lat. Oznacza to, że różnica w wielkości dziennego audytorium pomiędzy RMF FM a następną w rankingu stacją wzrosła do prawie 3,0 milionów osób.
Udział RMF FM w czasie słuchania wynosi 27,2% i ciągle rośnie.
czerwiec 2011 : sierpień 2011 | lipiec 2011 : wrzesień 2011 | sierpień 2011 : październik 2011 | |
---|---|---|---|
RMF FM | 25,9% | 26,3% | 27,2% |
Radio ZET | 16,4% | 16,5% | 16,1% |
PR 1 | 11,7% | 11,7% | 11,1% |
PR 3 | 8,0% | 7,9% | 8,2% |
Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, 06-08.2011, 07-09.2011, 08-10.2011, ogół badanych,
wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, próba odpowiednio: 21064, 21040, 21029.
czerwiec 2011 : sierpień 2011 | lipiec 2011 : wrzesień 2011 | sierpień 2011 : październik 2011 | |
RMF FM | 31,3% | 31,9% | 32,2% |
Radio ZET | 22,4% | 22,6% | 22,4% |
PR 1 | 13,8% | 13,8% | 13,5% |
PR 3 | 9,1% | 9,1% | 9,1% |
Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, 06-08.2011, 07-09.2011, 08-10.2011, ogół badanych,
wskaźnik słuchalności: zasięg dzienny, próba odpowiednio: 21064, 21040, 21029.
W komercyjnej grupie słuchaczy, która cieszy się coraz większym zainteresowaniem reklamodawców (osoby w wieku 16-49 lat), RMF FM jest niekwestionowanym liderem słuchalności.
Udział stacji w czasie słuchania tej grupy stale wzrasta i wynosi obecnie 31,4%.
W wyniku tego dystans pomiędzy RMF FM a pozostałymi, największymi stacjami ogólnopolskimi powiększa się.
RMF FM codziennie przyciąga 39,1% osób w wieku 16-49 lat – to o 45,4% więcej niż wynosi zasięg dzienny następnej w rankingu stacji.
Osoby w wieku 16-49 lat sierpień 2011 : październik 2011 |
||
Udział w czasie słuchania | Zasięg dzienny | |
RMF FM | 31,4% | 39,1% |
Radio ZET | 17,8% | 26,9% |
PR 3 | 7,8% | 9,0% |
PR 1 | 4,2% | 6,8% |
Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, 08-10.2011, osoby w wieku 16-49 lat
wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba.12750.