Rośnie zasięg dzienny RMF FM wśród słuchaczy z wysokimi dochodami

09/12/2011

Jak wynika z badań słuchalności radia Instytutu MillwardBrown SMG/KRC, systematycznie zwiększa się liczba słuchaczy radia RMF FM wśród osób w wieku 16-49 lat z dochodem gospodarstwa domowego powyżej 5 tysięcy złotych.

Każdego dnia radio RMF FM dociera do 42,3% osób o wysokim potencjale nabywczym, co czyni stację niekwestionowanym liderem pod względem wielkości dziennego audytorium.

Zasięg dzienny, 16-49, HHin>5 tys. zł
  lipiec 2011 : wrzesień 2011 sierpień 2011 : październik 2011 wrzesień 2011 : listopad 2011
RMF FM 39,8% 41,3% 42,3%
Radio ZET 28,3% 28,6% 28,0%
PR 3 16,2% 16,3% 16,6%
PR 1 7,4% 7,3% 7,4%

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, osoby Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, osoby w wieku 16-49 lat, miesięczny dochód gospodarstwa domowego powyżej 5 tys. PLN; wskaźnik słuchalności:  zasięg dzienny;  próba odpowiednio: 2590, 2612, 2565


Udział w czasie słuchania RMF FM w grupie komercyjnej (osoby w wieku 16-49 lat) wynosi 31,3%, co oznacza, że jest wyższy o 75% od wyniku kolejnej stacji w rankingu. RMF FM gromadzi przed odbiornikami każdego dnia 39,1% słuchaczy w tej cieszącej się największym zainteresowaniem reklamodawców grupie.

 

Osoby w wieku 16-49 lat

wrzesień 2011 : listopad 2011

  Udział w czasie słuchania Zasięg dzienny
RMF FM 31,3% 39,1%
Radio ZET 17,9% 26,8%
PR 3 7,8% 9,1%
PR 1 4,0% 6,7%

Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC,  osoby w wieku 16-49 lat; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny;  próba.12682.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY