Każdego dnia radio RMF FM dociera do 42,3% osób o wysokim potencjale nabywczym, co czyni stację niekwestionowanym liderem pod względem wielkości dziennego audytorium.
lipiec 2011 : wrzesień 2011 | sierpień 2011 : październik 2011 | wrzesień 2011 : listopad 2011 | |
RMF FM | 39,8% | 41,3% | 42,3% |
Radio ZET | 28,3% | 28,6% | 28,0% |
PR 3 | 16,2% | 16,3% | 16,6% |
PR 1 | 7,4% | 7,3% | 7,4% |
Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, osoby Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, osoby w wieku 16-49 lat, miesięczny dochód gospodarstwa domowego powyżej 5 tys. PLN; wskaźnik słuchalności: zasięg dzienny; próba odpowiednio: 2590, 2612, 2565
Udział w czasie słuchania RMF FM w grupie komercyjnej (osoby w wieku 16-49 lat) wynosi 31,3%, co oznacza, że jest wyższy o 75% od wyniku kolejnej stacji w rankingu. RMF FM gromadzi przed odbiornikami każdego dnia 39,1% słuchaczy w tej cieszącej się największym zainteresowaniem reklamodawców grupie.
Osoby w wieku 16-49 lat wrzesień 2011 : listopad 2011 |
|||
Udział w czasie słuchania | Zasięg dzienny | ||
RMF FM | 31,3% | 39,1% | |
Radio ZET | 17,9% | 26,8% | |
PR 3 | 7,8% | 9,1% | |
PR 1 | 4,0% | 6,7% |
Źródło: Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC, osoby w wieku 16-49 lat; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba.12682.