„Radiowa Mapa Polski” to łatwe w użyciu narzędzie, dające możliwość błyskawicznego sprawdzenia budowy rynku radiowego w Polsce – m.in. podział na grupy medialne, należące do nich rozgłośnie, zasięg konkretnych stacji, ich format muzyczny oraz target.
„Mamy nadzieję, że mapa okaże się użytecznym narzędziem w codziennej pracy reklamodawców, marketerów czy domów mediowych” - mówi Bartosz Kańtoch, project manager I Love Radio. „Radiowa Mapa Polski” dostępna jest na stronie www.ILoveRadio.pl/RadioMapa.
„Radiowa Mapa Polski” przygotowana przez I Love Radio to jednak nie tylko narzędzie on-line. Całość została przygotowana też w postaci drukowanej oraz w formacie pliku PDF do ściągnięcia ze strony.
I Love Radio to wspólna akcja pięciu największych grup radiowych: Grupy Eurozet, Grupy Radiowej Agory, Grupy RMF, Grupy ZPR Media i Polskiego Radia, której celem jest popularyzacja radia w Polsce jako efektywnego medium reklamowego poprzez działania promocyjne, edukacyjne i badawcze. główną osią działań jest serwis internetowy z wiedzą o radiu oraz akcje wizerunkowe.