Kampania społeczna Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego promowała zachowanie bezpiecznej prędkości na drogach. Bohaterami kampanii były ofiary przekroczonej prędkości, a szczególną uwagę przykuwało nieszablonowe nawiązanie do „szczęśliwego numeru” – w spocie jest to „nieszczęśliwy numer”, czyli prędkość, która doprowadziła do wypadku. W opinii jurorów akcja ta jest wzorcową kampanią społeczną: wywołuje emocje, porusza, trafia z przekazem w sedno problemu, pokazuje, jakie zachowania powinniśmy zmienić.
Spot „Nieszczęśliwy numer” był jednym z 10. finalistów 2. edycji adFM AWARDS. (Pełna lista nominowanych znajduje się na stronie adfm.pl). Zwycięzcę wybrało jury w składzie: Ewa Osińska – Radio Buying Director, GroupM, Aneta Urbanowicz – Dyrektor ds. Zakupu i Planowania Mediów, Euro RTV AGD, Sebastian Olszowy – Dyrektor Marketingu i Komunikacji, kancelaria prawna SPCG, Bartosz Gomółka – Head of Strategy, BBDO Warszawa, Piotr Myszak – Wiceprezes VFP Communications, wydawcy „Media & Marketing Polska”, Tadeusz Sołtys – Prezes i Dyrektor Programowy RMF FM, Mariusz Gołda – Dyrektor Marketingu Grupy RMF.
Konkurs kreatywnej reklamy radiowej adFM AWARDS wyróżnia projekt, wydarzenie, inicjatywę czy osobowość ważną dla radiowego rynku reklamy. Może to być: spot o niezwykłej kreacji, akcja specjalna, inicjatywa, w której radio odegrało ważną rolę, czy też osoba, która przyczyniła się do popularyzacji radia jako medium reklamowego. Nagrodą jest kampania reklamowa w RMF FM o rynkowej wartości 200 tys. zł netto (po rabatach). Organizatorem jest Grupa RMF, a patronem medialnym miesięcznik „Media&Marketing Polska”.