Świąteczna kampania RMF Classic

10/12/2013

RMF Classic wystartował 6 grudnia z nową kampanią promująca świąteczną muzykę i program z Michaelem Buble’. Kampania potrwa do świąt i obejmuje internet (m.in. największe polskie portale). Za kreację oraz za zakup mediów odpowiada Dział Promocji Grupy RMF.

Od 6 grudnia przez trzy tygodnie  przed Bożym  Narodzeniem  RMF Classic gra wyłącznie świąteczne przeboje 24 godziny na dobę. To kontynuacja pierwszego w Polsce projektu radiowego, który w ubiegłym roku cieszył się ogromnym zainteresowaniem słuchaczy.

W ramach akcji Najpiękniejsza Muzyka na Święta na antenie RMF Classic pojawił się gość specjalny – Michael Bublé. W specjalnych programach  w RMF Classic przypomnimy nie tylko piosenki z jego hitowego albumu „Christmas”, ale również inne przeboje.  Michel Bublé opowie słuchaczom RMF Classic o swoich rodzinnych świętach,  marzeniach i planach oraz zaprezentuje swoje ulubione świąteczne przeboje w wykonaniu innych artystów. Emisja programu w każdą niedzielę aż do świąt o godz. 17.00. w RMF Classic.

W tegorocznej świątecznej  playliście  RMF Classic przygotowało bardzo bogaty wybór najpiękniejszych, najbardziej świątecznych piosenek oraz tematów instrumentalnych z filmów i seriali o Świętach.  Ale przede wszystkim to jedyna stacja radiowa, w której można posłuchać znanych tematów świątecznych w niespotykanych aranżacjach i zaskakujących wykonaniach. W  specjalnym świątecznym  repertuarze znajdą się między innymi: „White Christmas”, “Jingle Bells”, “Santa Claus Is Coming To Town”, “Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow” w gwiazdorskich  wykonaniach Franka Sinatry, Louisa Armstronga, Elvisa Presleya oraz w nowszych aranżacjach  Michaela Bublé, Diany Krall,  Roda Stewarta czy  Katie Melua. Nie zabraknie także polskich przebojów takich jak:  „Z kopyta kulig rwie” – Skaldów, „Dzień jeden w roku” - Czerwonych Gitar oraz „Pod niebem pełnym cudów” zespołu Raz Dwa Trzy. Na kilka dni przed Wigilią pojawią się również najpiękniejsze kolędy w interpretacji najlepszych polskich wokalistów.

Przejdź do listy informacji prasowych

KONTAKT DLA MEDIÓW

Agnieszka Danowska-Tomczyk       PR & Communication Director

38 Content Communication        |        agnieszka.danowska@38pr.pl


Monika Langner       PR & Communication Manager

38 Content Communication        |        monika.langner@38pr.pl
D0 GÓRY