Z badań tych wynika również, że nie tylko wyraźnie wzrasta zasięg dzienny stacji, ale również w porównaniu z ostatnim kwartałem ubiegłego roku powiększył się dystans pomiędzy liderem a stacjami konkurencyjnymi. Każdego dnia Radio RMF FM dociera do 29,4% Polaków.
zasięg dziennny (ogół badanych) | |||
---|---|---|---|
IV kwartał 2012 | I kwartał 2013 | II kwartał 2013 | |
RMF FM | 27,5% | 28,7% | 29,4% |
Radio Zet | 19,2% | 19,1% | 19,1% |
PR1 | 11,0% | 10,6% | 10,8% |
PR3 | 7,4% | 7,3% | 7,7% |
Źródło: Radio Track, Millward Brown; 10-12.2012, 01-03.2013, 04-06.2013; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: zasięg dzienny; próba odpowiednio: 21048, 21053, 21053.
Radio RMF FM dystansuje konkurencję w komercyjnej grupie słuchaczy radia, którą stanowią osoby w wieku 16-49 lat. Udział w czasie słuchania RMF FM w tej grupie wiekowej wynosi obecnie 29,7%. Każdego dnia stacja dociera do 35,5% osób w wieku 16-49 lat.
osoby w wieku 16-49 lat (04-06.2913) | ||
---|---|---|
udział w czasie słuchania | zasięg dzienny | |
RMF FM | 29,7% | 35,5% |
Radio Zet | 16,0% | 22,3% |
PR3 | 7,5% | 8,3% |
PR1 | 4,3% | 5,6% |
Źródło: Radio Track, Millward Brown; 04-06.2013; TG: osoby w wieku 16-49 lat; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania, zasięg dzienny; próba:12969.